فرزانه ترکان، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»:

ظریف از نگاه ائتلاف اصلاح‌طلبان یک اصلاح‌طلب است/ محسن هاشمی کاندیدای حزبی کارگزاران است/ این جمله که «هیچ عاقلی کاندیدا نمی‌شود» شوخی است/ آقای هاشمی منتظر جمع‌بندی جبهه اصلاح‌طلبان ایران است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید در رویکرد و بحث‌های جبهه اصلاح‌طلبان ایران هیچ صحبت و نگاهی دال بر حمایت از علی لاریجانی وجود ندارد، اما این تشکل محمدجواد ظریف را اصلاح‌طلب می‌داند.

ظریف از نگاه ائتلاف اصلاح‌طلبان یک اصلاح‌طلب است/ محسن هاشمی کاندیدای حزبی کارگزاران است/ این جمله که «هیچ عاقلی کاندیدا نمی‌شود» شوخی است/ آقای هاشمی منتظر جمع‌بندی جبهه اصلاح‌طلبان ایران است
کد خبر: 477504
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با کنار رفتن سید حسن خمینی از مجموعه کاندیداهای احتمالی اصلاح‌طلبان حالا محمدجواد ظریف بیش از پیش در مرکز توجه‌ قرار گرفته است.

فرزانه ترکان، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره رویکرد و نگاه جبهه اصلاح‌طلبان ایران در قبال گزینه‌هایی همچون علی لاریجانی و محمدجواد ظریف گفت: آنچه ما در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از رویکرد و نگاه جبهه اصلاح‌طلبان ایران متوجه شدیم این است که نظر خاصی در این جبهه و تشکل درباره آقای لاریجانی وجود ندارد.

او ادامه داد: مشخصاً این تشکل به آقای ظریف به عنوان یک شخصیت اصلاح‌طلب نگاه می‌کند و بقیه قضایا دیگر به تصمیم آقای ظریف برای کاندیداتوری و جمع‌بندی جبهه اصلاح‌طلبان درباره ایشان مربوط است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره موضوع کاندیداتوری محسن هاشمی از سوی این تشکل نیز توضیح داد: به طور مشخص کاندیدای حزبی ما در کارگزاران سازندگی محسن هاشمی است و در مورد ایشان متفق‌القول هستیم، اما نظر نهایی ما هم معطوف به نظر جبهه اصلاح‌طلبان ایران است.

ترکان در پاسخ به سوالی درباره تصمیم خود محسن هاشمی در این زمینه با توجه به موضع‌گیری‌های گذشته او مبنی بر اینکه «هیچ آدم عاقلی در این شرایط کاندیدای ریاست‌جمهوری نمی‌شود» گفت: این حرف‌ها که شوخی است. آقای هاشمی خودشان هم منتظر نظر جبهه اصلاح‌طلبان ایران برای کاندیداتوری هستند.

چکیده گفت‌وگو با فرزانه ترکان

-در جبهه اصلاح‌طلبان ایران، برای انتخابات 1400، نظر و نگاه خاصی درباره آقای لاریجانی وجود ندارد

-جبهه اصلاح‌طلبان ایران محمدجواد ظریف را اصلاح‌طلب می‌داند و ایشان نیز یکی از گزینه‌هاست

-کاندیدای حزبی ما در کارگزاران سازندگی محسن هاشمی است و در مورد ایشان متفق‌القول هستیم

-آقای هاشمی خودشان هم منتظر نظر جبهه اصلاح‌طلبان ایران برای کاندیداتوری هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها