کد خبر: 477510
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۲:۱۸:۵۲
| |

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

تلاش هلال‌احمر برای واردات بیشترِ واکسن کرونا

دبیرکل جمعیت هلال احمر از آمادگی این جمعیت برای ایجاد مراکز نقاهتگاهی برای مبتلایان به کرونا در پیک چهارم بیماری خبر داد.

تلاش هلال‌احمر برای واردات بیشترِ واکسن کرونا
کد خبر: 477510
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۲:۱۸:۵۲

اعتمادآنلاین| «محمد حسن قوسیان‌مقدم» سخنگوی و دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره اقدامات این جمعیت برای واردات واکسن کرونا گفت: قطعا هلال‌احمر هم در گذشته و هم در حال حاضر به دنبال این موضوع بوده و هم از ظرفیت‌ جمعیت‌های خواهر در کشورهای مختلف و هم از ظرفیت فدراسیون بین‌المللی در این راستا استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: سیاستگذار کلی در این خصوص وزارت بهداشت است و ما در چارچوب این سیاست‌ها اقدامات‌مان را انجام می‌دهیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: دغدغه ما این است که بتوانیم واکسن بیشتری را وارد کشور کنیم و به مردم از این طریق کمک کنیم و به دنبال نام و نشان هم نیستیم.

قوسیان مقدم در بخش دیگری از اظهارات خود درباره ایجاد مراکز نقاهتگاهی در پیک چهارم با توجه به افزایش بیماری گفت: ما با درخواست وزارت بهداشت آمادگی داریم تا مراکز نقاهتگاهی را نیز برای ارائه خدمات به بیماران آماده کنیم.

وی ادامه داد: در پیک سوم کرونا در ایلام این اقدامات را انجام دادیم و اگر اعلام شود قطعا آمادگی لازم برای ایجاد مراکز اقامتگاهی را داریم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پیک چهارم، خطرناک است، گفت: هنوز به طور رسمی برای ما درخواستی ارسال نشده است، اما ما به تمامی استان‌ها اعلام کرده‌ایم در صورت نیازشان ما آمادگی ایجاد مراکز نقاهتگاهی را داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها