رقابت عجیب و غیرواقعی یک اپراتور بر سر رکورد سرعت 5G

همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور کشور از مناظر پوشش جغرافیایی، جمعیتی و تعداد مشترک، ورود به فناوری 5G را از سال 1395 آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی شامل تیم‌های فنی اپراتور و شرکت‌های داخلی فرایند بومی کردن این فناوری را پیش برده است.

رقابت عجیب و غیرواقعی یک اپراتور بر سر رکورد سرعت 5G
کد خبر: 477554
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۴:۰۲:۳۱

اعتمادآنلاین| روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیر اپراتور دوم تلفن همراه از ثبت بالاترین رکورد سرعت در شبکه 5G ایرانسل خبر داده است! در حالی این خبر منتشر شد که رکورد سرعت اینترنت با توسعه فناوری 5G و پیاده‌سازی روی شبکه واقعی، در اختیار همراه اول است و اپراتوری تاکنون قادر به شکست رکورد سرعت اینترنت همراه اول روی تکنولوژی نسل پنجم نشده است.

همراه اول به عنوان اپراتور غالب در ارائه خدمات ارتباطی، تاکنون عموما نقش پیشرو در حرکت به سمت هدف ملی و نیز ارائه خدمات مبتنی بر آن را بر عهده داشته است. باعطف به این موضوع، اسفندماه گذشته بود که در مراسم رونمایی از سومین سایت 5G همراه اول سرعت 3.66 گیگابیت بر ثانیه در حضور کارشناسان ، اصحاب رسانه و گیمرها ثبت شد.

همچنین همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور کشور از مناظر پوشش جغرافیایی، جمعیتی و تعداد مشترک، ورود به فناوری 5G را از سال 1395 آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی شامل تیم‌های فنی اپراتور و شرکت‌های داخلی فرایند بومی کردن این فناوری را پیش برده است.

بنابراین کمی غیرمنطقی است که یک اپراتور چه با هدف تبلیغاتی و چه فریب مخاطب، بخواهد از فرصتی که تمرکز رسانه ها و نگاه مخاطبان بیشتر درگیر اخبار و تحلیل های سیاسی است، سوءاستفاده کند ‌و به شکل نه چندان حرفه‌ای خود را به شکل اسمی وارد رقابت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها