رشد 400 درصدی ارزش ارزرمز دوج کوین در 7 روز!

ارزش ارزرمز دوج کوین در عرض یک هفته 400 درصد افزایش یافته و نگرانی در مورد شکل گیری حباب قیمتی آن بیشتر شده است.

رشد 400 درصدی ارزش ارزرمز دوج کوین در 7 روز!
کد خبر: 477681
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۰۸:۵۳:۱۲

اعتمادآنلاین| دوج کوین ارزرمزی است که استفاده از آن در سال 2013 آغاز شده و پولی است که استفاده از آن در شبکه های اجتماعی رایج شده است. از دوج کوین برای پرداخت های نفر به نفر و اعطای پاداش و انعام استفاده می شود.

به گزارش فارس، دوج کوین در برخی سایت ها مانند ردایت کاربرد دارد و در شبکه های اجتماعی نیز افراد از آن در کنار لایک زدن برای تقدیر و تحسین محتوای مورد پسند خود بهره می گیرند. ارزش سرمایه دوج کوین از 60 میلیون دلار در سال 2014 به یک میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافت و حالا این رقم به عدد بی سابقه 40 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش دوج کوین تنها در عرض هفت روز 400 درصد رشد کرده و این روند صعودی سرسام آور این نگرانی را ایجاد کرده که ممکن است در آینده نزدیک حباب قیمتی آن بترکد و بسیاری از خریداران دوج کوین شاهد ضرر و زیان قابل توجه باشند.

عرضه دوج کوین در سال 2013 توسط دو مهندس نرم افزار به نام های بیلی مارکوس و جکسون پالمر صورت گرفت و آنها قصد داشتند آن را به عنوان جایگزینی تفریحی برای بیت کوین در نظر بگیرند. اما دوج کوین در شبکه های اجتماعی محبوبیتی فراتر از حد تصور یافته است. پیش از این در سال 2018 نیز ارزش دوج کوین رشد قابل توجهی داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها