حسین صادقی، معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش خواستار اولویت تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان است

حسین صادقی در خصوص تسریع روند بازگشایی حضوری مدارس گفت: آموزش و پرورش به‌منظور تسریع در روند بازگشایی حضوری مدارس برای سال تحصیلی آتی، خواستار در اولویت قرار گرفتن معلمان برای دریافت واکسن کروناست، اما تاکنون این پیشنهاد به صورت رسمی به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس نشده‌است.

آموزش و پرورش خواستار اولویت تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان است
کد خبر: 477692
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| برای اغلب اقشار جامعه به‌‍ویژه گروه‌های حساس تزریق واکسن کرونا از اهمیت برخوردار است.

به گزارش برنا، چندی قبل هم محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درباره کم و کیف دریافت واکسن کرونا برای فرهنگیان گفته‌بود، تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس، بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

حسین صادقی، معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین تصمیم‌گیرها برای أخذ واکسن کرونا برای فرهنگیان گفت: هرگونه تصمیم‌گیری و اولویت‌‎بندی برای تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان و دانش‌آموزان، در مدارس کشور، منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست.

او افزود: البته آموزش و پرورش به منظور تسریع در روند بازگشایی حضوری مدارس برای سال تحصیلی آتی، خواستار در اولویت قرار گرفتن معلمان برای دریافت واکسن کروناست، اما تاکنون این پیشنهاد به صورت رسمی به ستاد ملی مقابله باکرونا منعکس نشده‌است. بی شک افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و کادر درمان باید در اولویت تزریق واکسن باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها