کد خبر: 477761
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۲:۲۱:۰۰
| |

بایدن برای اولین بار در سمت رئیس‌جمهور، گلف بازی کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه برای نخستین بار از زمان پیروزی در انتخابات، در حال گلف بازی کردن در «ویلمینگتون کانتری کلاب» ایالت دلاور مشاهده شد.

بایدن برای اولین بار در سمت رئیس‌جمهور، گلف بازی کرد
کد خبر: 477761
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۲:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بایدن 87 روز پس از سوگند خوردن به عنوان رئیس‌جمهور، برای اولین بار به صورت علنی در زمین گلف حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، بایدن با «رون اولیور»، پدرزن پسر فقید خود، «بو بایدن» و «استیو ریچتی»، مشاورش گلف بازی کرد. وی در 3 ماه ریاست جمهوری خود از ژانویه تاکنون، فقط آخرهفته‌ها به خانه خود در ویلمینگتون رفته و از حضور در عرصه عمومی خودداری می‌کند.

به گفته خبرنگاران کاخ سفید، بایدن پس از پایان بازی به شوخی گفت که «رکورد زمین گلف دست‌نخورده باقی مانده است».

طبق مجله خبری ویلمینگتون، بایدن در سال 2014 به ویلمینگتون کانتری کلاب ملحق شده و «بو» هم در آن زمان یکی از اعضا بوده است.

به گزارش مجله «گلف دایجست»، بایدن همچنین با 10 امتیاز در سال 2016، رتبه شصت و هشتم گلف را در میان سیاست‌مداران واشنگتن دی‌سی به دست آورد.

بازی گلف بایدن یک روز پس از آن انجام می‌شود که وی (روز جمعه) به «هیدکی متسویاما» از ژاپن، برنده مسابقات قهرمانی گلف مسترز تبریک گفت و وی را «پسر ژاپنی» خطاب کرد که به باور برخی، توهین‌آمیز است.

بایدن در جلسه مطبوعاتی مشترک در رزگاردن به «یوشیهیده سوگا»، نخست‌وزیر ژاپن گفت: یوشی، می‌دانم چقدر مفتخر هستی- مردم ژاپن چقدر افتخار می‌کنند- حالا یک پسر ژاپنی هست که اینجا می‌آید و پیروز مسابقات مسترز شده، لباس قهرمانی را به تن کرده.

طبق گزارش وب‌سایت TrumpGolfCount، دونالد ترامپ در زمان تصدی‌اش 298 روز را در کلاب‌های گلف گذرانده و شواهدی وجود دارد که طی دوره تصدی خود، دست‌کم 150 بار گلف بازی کرده است.

دموکرات‌ها از زیاده‌روی ترامپ در گلف بازی کردن انتقاد می‌کردند، اگر چه اوباما، رئیس‌جمهور قبل از او نیز در دوره تصدی خود حدود 306 بار گلف بازی کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها