سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش آماه پاسخگویی به هرگونه تهدیدات است

فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه ابعاد از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و نیروی هوایی هم به طبع همین آمادگی از استعداد، تجهیزات و نیروهای آموزش دیده لازم برخوردار بوده و آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات است.

نیروی هوایی ارتش آماه پاسخگویی به هرگونه تهدیدات است
کد خبر: 477796
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۴:۰۸:۳۴

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش متحول در همه عرصه ها از جمله ساختار، استعداد، تاکتیک و بحث های عملیاتی است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم 29 فروردین روز ارتش و در جمع خبرنگاران طی سخنانی با تبریک روز ارتش اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه ابعاد از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و نیروی هوایی هم به طبع همین آمادگی از استعداد، تجهیزات و نیروهای آموزش دیده لازم برخوردار بوده و آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات است.


وی خودکفایی و خود اتکایی را یکی از ویژگی های منحصر به فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز خود کفایی در ارتش نهادینه شده و تمام نیازهای خود را در داخل کشور و با بهره‌گیری از توان صنایع داخلی تأمین می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها