کد خبر: 477832
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۲۱:۰۱
| |

جاعل سکه‌هایی طلایی مجددا دستگیر شد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با شناسایی هویت متهم نوزدهم اسفند ماه کارآگاهان تیم مبارزه با جعل وکلاهبرداری پایگاه یکم طی عملیات پلیسی به موقعیت اعزام و پس از شناسایی نوروز، وی را دستگیر و دو عدد نیم سکه غیربانکی از وی کشف گردید.

جاعل سکه‌هایی طلایی مجددا دستگیر شد
کد خبر: 477832
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۲۱:۰۱

اعتمادآنلاین| سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" گفت: اسفند ماه سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران خبردار شدند یکی از مجرمان سابقه دار قصد فروش چند سکه غیر بانکی را در پاساژ قائم میدان تجریش را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی عنوان کرد: کارآگاهان با تحقیقات نامحسوس متوجه می‌شوند خبر حقیقت داشته و شخصی به اسم نوروز در محدوده پاساژ قائم با فروش سکه‌های تقلبی سر شهروندان را کلاه می‌گذارد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی هویت متهم نوزدهم اسفند ماه کارآگاهان تیم مبارزه با جعل وکلاهبرداری پایگاه یکم طی عملیات پلیسی به موقعیت اعزام و پس از شناسایی نوروز، وی را دستگیر و دو عدد نیم سکه غیر بانکی از وی کشف گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نوروز جهت انجام تحقیقات به پایگاه یکم انتقال و در بازجویی بیان داشت در سال 1398 به جرم جعل سکه دستگیر شدم و مدت 9 ماه در زندان بودم و این دو سکه از آن زمان به صورت کشف نشده در منزلم موجود بوده است.

کارآگاه شریفی افزود: با اعتراف صریح نوروز به جرم جعل و کلاهبرداری در این خصوص صاحب سکه فروشی که از نام او نیز سو استفاده شده بود شناسایی که به علت سوء استفاده از نام فروشگاهش او نیز اعلام شکایت کرده و پس از اعزام نوروز به دادسرا با صدور قرار مجرمیت مجددا روانه زندان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها