در جریان تظاهرات شب گذشته اتفاق افتاد:

نظامیان اسرائیلی سه فلسطینی را بازداشت کردند

در جریان تظاهرات دیشب (یکشنبه شب) فلسطینان در شهر «یافا» در فلسطین اشغالی، دو نظامی اسرائیلی زخمی و سه فلسطینی بازداشت شدند.

نظامیان اسرائیلی سه فلسطینی را بازداشت کردند
کد خبر: 478000
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شهر یافا در فلسطین اشغالی یکشنبه شب شاهد برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان ساکن این شهر اشغالی در اعتراض به راهپیمایی نژادپرستانه شهرک‌نشینان صهیونیست بود که با دخالت نظامیان اشغالگر به خشونت کشیده شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «سما نیوز»، منابع فلسطینی اعلام کردند که که با تهاجم نظامیان صهیونیست به جمع متعرضان فلسطینی ساکن یافا، این تظاهرات به خشونت کشیده شد که در پی آن دو نظامی رژیم اشغالگر زخمی و سه فلسطینی نیز بازداشت شدند.

همزمان، قدس اشغالی نیز شاهد برگزاری تظاهرات مشابه و درگیری میان فلسطینیان و پلیس رژیم صهیونیستی بوده است.

بنابه این گزارش، چهار نفر از جوانان فلسطینی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به معترضان در منطقه «باب العامود» در محله قدیمی قدس اشغالی، زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع محلی تأکید کردند که نظامیان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را نیز پس از ضرب و شتم شدید در منطقه قدیمی قدس اشغالی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

این شمشین روز متوالی است که منطقه قدیمی قدس اشغالی شاهد برگزاری تظاهرات است. این تظاهرات از هفته پیش بعد از آن آغاز شده که نمازگزاران فلسطینی برای نماز «تراویح» به مسجدالاقصی رفته بودند و پس از خروج از مسجد مورد حمله نظامیان صهیونیستی قرار گرفتند.

نظامیان صهیونیست جمعه گذشته نیز با شلیک گاز اشک‌آور، بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی در بخش قدیمی قدس به فلسطینیان حمله کردند.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که دستکم 6 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیستی به فلسطینیان زخمی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها