کد خبر: 478014
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۲:۰۷:۱۳
| |

لاریجانی در پیام تسلیت درگذشت شهید سردار حجازی؛

سردار حجازی الگویی درس‌آموز و به‌یادماندنی است

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت درگذشت سردار حجازی گفت: تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر آن سردار رشید اسلام در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

سردار حجازی الگویی درس‌آموز و به‌یادماندنی است
کد خبر: 478014
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۲:۰۷:۱۳

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت سردار پر افتخار و جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش فارس متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج ملکوتی مجاهد مومن و خستگی ناپذیر، سردار پرافتخار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، در طول دوران جنگ تحمیلی، با قبول مسئولیت های مخاطره آمیز، نهایت اخلاص و ایثار را در عرصه جهاد فی سبیل الله تبلور بخشید و پس از آن نیز در عرصه های گوناگون خدمت به نظام اسلامی اهتمامی مجدانه داشت.

تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر آن سردار رشید اسلام در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

اینجانب فقدان تلخ این سردار شجاع و عزت آفرین را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز آن مرحوم، فرماندهان، مسئولان و همرزمان ایشان در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم تعالی درجات‌ و حشر با اولیای الهی و یاران شهیدش و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی مسالت‌ دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها