احمد نادری، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها:

فرایندهای دقیقی برای برگزاری انتخابات شوراها تدارک دیدیم

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه این هیات همت خود را بر بررسی دقیق،‌ قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار داده گفت که هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران،‌ فرایندهای علمی و دقیقی را برای برگزاری انتخابات شوراها تدارک دیده است.

فرایندهای دقیقی برای برگزاری انتخابات شوراها تدارک دیدیم
کد خبر: 478113
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۶:۰۵

اعتمادآنلاین| رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با بیان اینکه این هیات همت خود را بر بررسی دقیق،‌ قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار داده گفت که هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران،‌ فرایندهای علمی و دقیقی را برای برگزاری انتخابات شوراها تدارک دیده است.

به گزارش ایسنا، سومین جلسه آموزش رؤسا و اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با حضور احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران برگزار شد.

در این جلسه نادری گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت تایید صلاحیت ها، جلساتی مستمر و تخصصی به منظور همفکری و تبادل نظر اعضای هیات های نظارت استان تهران در خصوص مسائل مربوط به تأیید صلاحیتها درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیات های نظارت استان تهران در این دوره همت خود را بر بررسی دقیق،‌ قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار دادند،‌ در این زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد یکی از ضرورت های جدی و اجتناب ناپذیر است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که همه تلاش ما معطوف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است. هیات عالی نظارت برنامه ریزی های دقیق و علمی را در جهت اعمال بهترین فرایندها در روند بررسی صلاحیت ها و برگزاری انتخابات انجام داده تا از مشکلات و مفاسدی که در دوره پنجم شوراهای شهر و روستا در بسیاری مواردی شاهد بوده ایم و باعث آزردگی مردم شد، جلوگیری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها