کد خبر: 478129
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۸:۵۶
| |

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف رونمایی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر یکشنبه (29 فروردین ماه) با حضور اعضای هیات‌رئیسه و کمیته رسانه این شورا رونمایی شد. همزمان با افتتاح این پایگاه، صفحات مجازی شورای ائتلاف در هفت شبکه اجتماعی و پیام‌رسان ایرانی و بین‌المللی مجازی آغاز به کار کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف رونمایی شد
کد خبر: 478129
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۸:۵۶

اعتمادآنلاین| پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر یکشنبه (29 فروردین ماه) با حضور اعضای هیئت رئیسه و کمیته رسانه این شورا رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در حاشیه رونمایی از پایگاه رسمی این شورا با بیان اینکه خوشبختیم که در فاصله کوتاهی تا ثبت نام‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و میاندوره‌ای مجلس در برخی شهر‌ها و خبرگان، پایگاه رسمی شورای ائتلاف آغاز به کار می‌کند، گفت: امیدوارم این کار رسانه‌ای بتواند یک شبکه ارتباطی فعال و با نشاطی را ایجاد کند که اطلاعات صحیح و به موقع در اختیار مردم قرار گیرد و به حسن انتخاب مردم در انتخابات‌های پیش رو در سال 1400 کمک کند.

بر پایه این خبر، پایگاه اطلاع رسانی رسمی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شامل بخش‌های جداگانه اعم از اخبار ویژه، کمیته‌ها، یادداشت‌ها، چند رسانه‌ای، جوانان می‌گویند، استان‌ها و گفتگو‌ها ست که از طریق آدرس http://shorayetelaf.com برای عموم مردم قابل دسترسی است.

از طریق همین پایگاه، دسترسی دفاتر استانی، کمیته‌ها و کانون‌های شورای ائتلاف برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و به اشتراک گذاری رویداد‌های مرتبط فراهم شده است.

همچنین همزمان با افتتاح این پایگاه، صفحات مجازی شورای ائتلاف در هفت شبکه اجتماعی و پیام‌رسان ایرانی و بین‌المللی مجازی، شامل تلگرام، اینستاگرام، ایتا، سروش، آپارات، توئیتر و بله نیز آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها