ظریف در دیدار با رئیس‌جمهور ایران و اندونزی مطرح کرد:

اعلام آمادگی ایران برای توسعه روابط برادرانه دو کشور

وزیر امورخارجه کشور در دیدار با رئی‌جمهوری اندونزی آمادگی ایران برای توسعه هر چه بیشتر روابط برادرانه دو کشور را مورد تاکید قرار داد و از مواضع اصولی اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام و اجرای قطعنامه 2231 قدردانی کرد.

اعلام آمادگی ایران برای توسعه روابط برادرانه دو کشور
کد خبر: 478148
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۶:۴۸:۱۸

اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه، آمادگی ایران برای توسعه هر چه بیشتر روابط برادرانه ایران و اندونزی را مورد تاکید قرار داد و از مواضع اصولی این کشور در شورای امنیت برای حفظ «برجام» قدردانی کرد.


به گزارش مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه دیدار با مقامات اندونزی با «جوکو ویدودو» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه هر چه بیشتر روابط برادرانه دو کشور را مورد تاکید قرار داد و از مواضع اصولی اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام و اجرای قطعنامه 2231 قدردانی کرد.

وی با اشاره به مذاکرات خود با همتای اندونزیایی، از افزایش حجم روابط تجاری دو کشور و توافق طرفین برای استفاده از طرفیت کمیسیون مشترک اقتصادی و دیگر راهکارها برای تقویت روابط اقتصادی دو کشور ابراز خرسندی کرد.

رئیس جمهور اندونزی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، از اینکه علیرغم شرایط کرونا، ارتباطات روسای جمهور دو کشور ادامه یافته است، ابراز خرسندی کرد و با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط اقتصادی دو کشور، بر رایزنی طرفین در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فی‌مابین تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها