رئوفیان داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد

شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین در بیانیه‌ای سید ابولقاسم رئوفیان را به عنوان داوطلب نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد.

رئوفیان داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد
کد خبر: 478156
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۷:۳۱:۲۰

اعتمادآنلاین| شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین در بیانیه‌ای سید ابولقاسم رئوفیان را به عنوان داوطلب نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، در بیانیه‌ای که روز دوشنبه از سوی روابط عمومی حزب اسلامی ایران زمین به ایرنا ارسال شد، آمده است: به استحضار ملت شریف می‌رساند، بدینوسیله و بنا بر درخواست جمعی از نخبگان علمی، دانشگاهی و حوزوی و همچنین فعالان حوزه فرهنگ و سیاست و اقتصاد از نقاط مختلف کشور، و تصویب به اجماع آراء شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین، نامزدی سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل این حزب با ویژگی‌هایی چون تعهد و تخصص، آرمان‌خواهی و بصیرت، همچنین تجربیات متعدد و موفق مدیریتی در سطوح مختلف با استعانت از درگاه خداوند متعال و کسب اجازه از پیشگاه ملت در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور رسمی اعلام می‌شود.

رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو جبهه رفاه؛ پیشرفت و عدالت به ریاست شهاب‌الدین صدر است که برای انتخابات 28 خرداد به شورای وحدت اصولگرایان پیوسته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها