کد خبر: 478451
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۲۱:۰۰:۰۸
| |

220 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری شدند

آبتین حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 450 بیمار جدید سرپایی مبتلا به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته در این استان شناسایی شده است.

220 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری شدند
کد خبر: 478451
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۲۱:۰۰:۰۸

اعتمادآنلاین| معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 450 بیمار جدید سرپایی مبتلا به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته در این استان شناسایی شده است.

دکتر آبتین حیدرزاده عصر روز سه شنبه اظهار داشت: داروهای لازم به این بیماران ارایه شد و از آنان خواستیم ایزوله باشند و قرنطینه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت 220 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری شدند، اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و 50 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 120 نفر بیمار بدحال تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان داشت: آمارها نشان می دهد که بیماری کووید 19 در این استان فعال است و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از دورهمی اضافه کرد: مقاله ای که اخیرا در مجلات معتبر دنیا چاپ شده نشان می دهد که محدودکردن اجتماعات کوچک بیشترین ارزش و اثر را در کاهش اپیدمی، مدت اپیدمی و کاهش انتقال خیز اپیدمی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را در قطع زنجیره انتشار و انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استانهای درگیر کرونا در کشور بود . هم اکنون به جز رضوانشهر که در وضعیت نارنجی بیماری کرونا است بقیه شهرستان های گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها