کد خبر: 478458
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۲۲:۲۱:۰۰
| |

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱-۲۰۲۰

پرسپولیس ایران 2 - 1 گوای هند؛ آتش بازی قرمز‌ها ادامه دارد

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوا، نماینده هند به پیروزی دیگری دست یافتند.

پرسپولیس ایران 2 - 1 گوای هند؛ آتش بازی قرمز‌ها ادامه دارد
کد خبر: 478458
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۲۲:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی در سومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا، در حالی که مسابقات آنها از گروه E به میزبانی هند برگزار می شود به مصاف نماینده این کشور رفتند.

به گزارش اعتماد آنلاین ، سرخپوشان برای این بازی با تغییراتی در ترکیب ، مقابل گوای هند حاضر شدند. در این دیدار کادر فنی کمال کامیابی نیا را که در بازی گذشته نقش مثر ثمری را برای پرسپولیس ایفا کرد در ترکیب اصلی قرار دادند و عیسی آل کثیر نیز به همین ترتیب برای سرخپوشان به میدان رفت. امید عالیشاه که در بازی های اخیر پرسپولیس نقش مهمی را ایفا می کند در این بازی با صلاحدید کادر فنی روی نیمکت نشست.

این مسابقه که در ورزشگاه جواهر لعل نهرو برگزار شد در نیمه نخست ، ابتدا به نفع گوای هند و سپس با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز نماینده ایران برتری کاملی نسبت به گوا داشت اما در دقایقی از این نیمه بازی با افت همراه بود.

سرخپوشان که در نیمه نخست بازی 2 گل به ثمر رسانده و یک پنالتی را توسط کنعانی زادگان از دست دادند، در نیمه دوم نیز یک گل از دست رفته داشتند. عیسی آل کثیر در دقیقه 48 توسط سیامک نعمتی صاحب توپ شد و دروازه گوا را باز کرد اما پرچم کمک داور به معنی آفساید بالا رفته بود.

گل های این بازی را ادواردو پلاز در دقیقه 10 برای گوای هند به ثمر رساند و در ادامه مهدی ترابی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و سید جلال حسینی دقیقه 25 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

سریتون فرناندز، ساویور گاما و ادواردو بدیا از گوای هند اخطاری های این بازی بودند.

با توجه به این نتیجه و کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان ،آنها 9 امتیازش شده و در گروه E صدر نشین ماندند.الوحده با 4 امتیاز در رده دوم این گروه قرار دارد.

*ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

پرسپولیس ایران: حامد لک، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی(دقیقه 56 میلاد سرلک)، مهدی ترابی(دقیقه 77 مهدی عبدی)، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو(دقیقه 56 امید عالیشاه)، عیسی آل کثیر(دقیقه 77 مهدی مهدیخانی) و سیامک نعمتی/ سرمربی: یحیی گل محمدی

گوای هند: دیراج سینگ، سانسون پریرا، ایوان گونزالز، جیمز دوناچی، جرج اورتیز، براندون فرناندز(دقیقه 8 پاندیتا) ، سریتون فرناندز، ساویور گاما(دقیقه 45 دوندرا مورگاکار)، ادواردو بدیا(دقیقه 67 ردیم تلانگ)، گالان مارتینز(دقیقه 58 پرینستون ربلو)و عادل خان(دقیقه 29 آمارجیت سینگ)/سرمربی: خوان فراندو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها