داروهای قاچاق به سمت عراق؛ سربازان گمنام امام زمان قاچاقچی را دستگیر کردند

سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و اقدام مشترک عملیاتی با نیروی انتظامی یکی از قاچاقچیان فعال حوزه قاچاق دارو در شهرستان سردشت را شناسایی و با حکم قضائی دستگیر کردند.

داروهای قاچاق به سمت عراق؛ سربازان گمنام امام زمان قاچاقچی را دستگیر کردند
کد خبر: 478556
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۰۹:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی از کشف داروهای کرونایی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در سردشت خبر داد.

به گزارش مهر، در این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و اقدام مشترک عملیاتی با نیروی انتظامی یکی از قاچاقچیان فعال حوزه قاچاق دارو در شهرستان سردشت را شناسایی و با حکم قضائی دستگیر کردند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: از این قاچاقچی که قصد داشت محموله داروهای کمیاب کرونا را به شمال عراق قاچاق کند، 29 هزار و 373 قلم شامل 22 نوع داروی کمیاب کرونا به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه همچنین از به هلاکت رساندن یکی از اشرار و عناصر گروهک تروریستی در شوط خبر داده و آورده است: یکی از عناصر گروهک تروریستی فعال در منطقه یولاگلدی این شهرستان که مدت‌ها اقدام به اخاذی از مردم منطقه و شرارت می‌کرد در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شرور تروریست در آخرین اقدام ضد امنیتی خود با هدف اخاذی با سلاح جنگی به چند باب مغازه تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت عمومی در منطقه شده بود.

سردشت در جنوب و شوط در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها