کد خبر: 478770
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۷:۵۰:۴۳
| |

وقوع انفجار در مرکز امنیتی حساس رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی نوشت صبح امروز انفجار شدیدی در یکی از مراکز امنیتی حساس رژیم صهیونیستی در منطقه گوش دان (شامل تل‌آویو‏، منطقه مرکزی و بخش کمی از منطقه جنوبی سرزمین‌های اشغالی فلسطین) به وقوع پیوست.

وقوع انفجار در مرکز امنیتی حساس رژیم صهیونیستی
کد خبر: 478770
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۷:۵۰:۴۳

اعتمادآنلاین| روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت صبح امروز انفجار شدیدی در یکی از مراکز امنیتی حساس رژیم صهیونیستی در منطقه گوش دان (شامل تل‌آویو‏، منطقه مرکزی و بخش کمی از منطقه جنوبی سرزمین‌های اشغالی فلسطین) به وقوع پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته این روزنامه، دیروز سه‌شنبه در حین آزمایش در کارخانه تومر در شهر رمله، که موتورهای موشکی تولید می‌کند، یک انفجار شدید رخ داد. این انفجار تلفات جانی نداشته است.

صهیونیست‌هایی که در نزدیکی محل انفجار بودند از وقوع آتش‌سوزی در پی این انفجار خبر دادند.

بنا بر این گزارش، از این کارخانه خواسته شد یک آزمایش معمول را انجام دهد و ظاهراً این انفجار به دلیل اشتباه مسئول آزمایش به وقوع پیوسته است. مقامات امنیتی تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

مشخصات کارخانه نظامی «تومر»


طبق اطلاعات پایگاه کالکالیست، کارخانه تومر سال 2019 را به عنوان یک شرکت مستقل با فروش 330 میلیون شِکِل (تقریباً 94 میلیون دلار)، به پایان رساند که فروش آن عمدتا به موسسه هوافضای رژیم صهیونیستی، گروه پیشرفته سیستم‌های دفاعی رافائلو البیت بود. سود این شرکت در سال 2019 به 10 میلیون شِکِل (2.85 میلیون دلار) رسید و دارای سفارشات دائمی به مبلغ 750 میلیون شِکِل (214 میلیون دلار) است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها