کد خبر: 478853
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

واکنش معاون وقت مالی- اقتصادی شهرداری تهران به سخنان حق‌شناس

معاون وقت مالی اقتصادی شهرداری تهران در پاسخ به نقد حق شناس گفت: آقای حق‌شناس مانند دوستانش در شورای شهر چون آقای میرلوحی که به واسطه تهمت و دروغ‌پراکنی محکوم شده اگر وقت کردند و در فرصتی مقتضی یک بار کارنامه شهرداران مورد حمایت خود را ارائه دهند.

واکنش معاون وقت مالی- اقتصادی شهرداری تهران به سخنان حق‌شناس
کد خبر: 478853
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد حق‌شناس در گفت‌گویی وضعیت فساد در نظام اداری- مالی و سیاسی کشور را آسیب‌شناسی کرد.

به گزارش روزنامه اعتماد، در این گفت‌وگو با توجه به حوزه تخصصی فعالیت آقای حق‌شناس، به طور اخص درباره نهاد شهرداری‌ها و به ویژه شهرداری تهران هم مسائلی مبنی بر عدم شفافیت در فاصله سال‌های 93 تا 95 مطرح شده بود که قدرت‌الله گودرزی، معاون وقت مالی اقتصادی شهرداری تهران در جوابیه ای، یکی از موارد مطرح شده در بحث را نادرست خوانده است. روزنامه اعتماد متن کامل جوابیه معاون محمدباقر قالیباف را بدون هیچ تغییری (حتی در تیتر عینا) منتشر می‌کند.

بسمه تعالی/ مدیرمسوول محترم روزنامه اعتماد


با سلام و تحیت
ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات جنابعالی و همکاران محترم، متاسفانه در شماره مورخ اول اردیبهشت روزنامه اعتماد مصاحبه‌ای از آقای حق‌شناس منتشر شده و ادعاهای کذبی علیه مدیریت شهری وقت در فاصله سال‌های 92 تا 96 وارد شده که در ادامه فرافکنی شورای شهر اصلاح‌طلب فعلی علیه دکتر قالیباف ارزیابی می‌شود تا اکنون که زمان پاسخگویی به عملکرد 4 ساله این شورا فرا رسیده به جای ارایه کارنامه با تهمت و افترا فرار رو به جلو صورت دهند.

از همین بابت لازم می‌دانم ضمن محفوظ دانستن حق شکایت برای مجموعه مدیریت شهری وقت از آقای حق‌شناس توضیحات ذیل برای تنویر افکار عمومی منتشر شود. مستدعی است طبق قانون مطبوعات این پاسخ در همان حجم و مکان منتشر شده به چاپ برسد.


1- ایشان در این مصاحبه، شهرداری وقت را در فاصله سال‌های 93 تا 95 به فسادهای بسیار زیاد متهم کرده‌اند. شاهد ادعای او هم محرمانه بودن قرارداد بین شهرداری تهران و قرارگاه خاتم‌الانبیا بوده. اگر همه مثال‌های جناب حق‌شناس و دوستان‌شان برای ثابت کردن فساد مشابه این مثال باشد باید فاتحه شورای شهری که امثال ایشان در آن فعال هستند را خواند که این‌گونه واقعیت را وارونه‌نمایی می‌کنند تا به اهداف سیاسی خود دست یابند. درست مانند ادعاهای آقای میرلوحی که موجب محکومیت ایشان در دستگاه قضایی شده که حتی با وجود محکومیت در موضوع میرسلیم هم این‌گونه اتهام‌زنی‌ها از جانب وی ادامه یافته است. برای اطلاع جناب حق‌شناس می‌گویم که آنچه بین شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیا تفاهم شده یک موافقت‌نامه بوده و نه قرارداد و هیچ مهر محرمانه‌ای هم روی آن و الحاقیات آن قید نشده است و اسناد و مدارک آن در شهرداری موجود است و واقعا معلوم نیست که بر چه اساسی این تفاهمنامه را به عنوان شاهد مثال برای اثبات تهمت خود مورد استفاده قرار می‌دهند.


2- از طنز تلخ روزگار است که آقای حق‌شناس و دوستانش چون در پایان 4 سال دستی خالی برای ارایه به مردم دارند، موفقیت‌های مدیریت دکتر قالیباف در ساختن بزرگراه‌هایی چون بزرگراه امام علی(ع)، تونل توحید و پل صدر را زیر سوال می‌برد و این پروژه‌ها را موجب مضیقه برای مردم تهران می‌داند. به مصداق از «قیاسش خنده آمد خلق را» باید گفت که «از سخنش خنده آمد خلق را» که چنان در بحران ناکارآمدی گرفتار آمده‌اند که مجبور شده‌اند کارنامه «تقریبا هیچ» خود را با گل‌آلود کردن کارنامه مورد تصدیق مردم تهران بپوشانند.


3- آقای حق‌شناس مانند دوستانش در شورای شهر چون آقای میرلوحی که به واسطه تهمت و دروغ‌پراکنی محکوم شده اگر وقت کردند و در فرصتی مقتضی یک بار کارنامه شهرداران مورد حمایت خود را ارایه دهند و بگویند که در این چهار سال چه میزان بزرگراه و مترو و فضای سبز برای مردم تهران ساختند؟ چقدر در رفع نابرابری در تهران کوشیدند؟ برای حل مشکلات زیست‌محیطی و ترافیکی تهران چه کردند؟ شاید یک تحقیق و تفحص جدی از این دوره چهار ساله بهتر از هر کار دیگری شاهکار مدیریت شهری دوستان در چهار سال گذشته را نمایان کند.


قدرت‌الله گودرزی


معاون وقت مالی- اقتصادی شهرداری تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها