کد خبر: 478865
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۱:۲۵:۱۴
| |

گل‌محمدی: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم اعتقاد دارد، گروه این تیم در فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌هاست.

گل‌محمدی: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست
کد خبر: 478865
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۱:۲۵:۱۴

اعتمادآنلاین| یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با گوای هند در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتایج ما حاصل تلاش یک مجموعه خصوصا بازیکنان است که با اعتماد به نفس و تمرکز خوب توانستند 9 امتیاز در سه بازی قبل را کسب کنند.

به گزارش تسنیک، وی افزود: شاید خیلی‌ها فکر کنند ما درگروه راحتی هستیم ولی واقعا اینطور نیست و گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌ها است. شاید همه فکر می‌کردند گوا تیم ضعیفی باشد ولی همه دیدند که چه کیفیتی دارد و تیمی منسجم و با دوندگی زیاد است که بازیکنانش با قلب‌شان بازی می‌کنند. همه می‌بینند که گروه ما سخت است.

وی در مورد دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان و اینکه آیا به نظرش پرسپولیس می تواند نتایج دور رفت را دوباره تکرار کند، عنوان کرد: فکر می‌کنم موفقیت در نصف مسابقات برای صعود کافی نباشد. برای اینکه بتوانیم کار را خوب تمام کنیم باید در 3 بازی آینده هم خوب ظاهر شویم. هدف ما این است که با حداکثر امتیازات به مرحله بعد کنیم. همه بازی‌ها برای ما مهم و حیاتی است. باید با انرژی و تمرکز بالا ظاهر شویم و فکر نکنیم کار تمام شده است، چون ممکن است به مشکلات زیادی بر بخوریم. باید با انگیزه تا آخرین لحظه ادامه دهیم تا با اقتدار صعود کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها