کد خبر: 478926
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۲:۳۳
| |

مهاجم سپاهان: هر دو جام را می‌خواهیم

مهاجم سپاهان گفت: بهتر است بازی به بازی پیش برویم چون 3 امتیاز هر بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و می‌دانیم برای قهرمانی نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

مهاجم سپاهان: هر دو جام را می‌خواهیم
کد خبر: 478926
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۲:۳۳

اعتمادآنلاین| محمدرضا خلعتبری درباره شرایط سپاهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و آماده بازی با نساجی هستیم. تمرینات خوبی برگزار کرده ایم و امیدوارم با کسب 3 امتیاز بتوانیم از سایر مدعیان فاصله بگیریم و برای قهرمانی امتیاز جمع کنیم. متاسفانه در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان خیلی بدشانس بودیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما امان از روی که توپ نخواهد وارد دروازه بشود و نمی شود کاری کرد و در بازی با نفت مسجد سلیمان هم دقیقا همین اتفاق برای ما رخ داد. همه هدف مان این است که نساجی را شکست دهیم تا این تساوی خانگی را جبران کنیم.

او درباره اینکه چقدر برای سپاهان شانس قهرمانی قایل است، گفت: لیگ یک ماراتن خیلی سخت است و با تیم‌های گردن کلفتی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و فولاد باید رقابت کنیم که آنها هم تیم های قدرتمندی هستند. مسابقات فشرده‌ و امتیازات نزدیک است و واقعا کار سختی داریم. به نظر من هر تیمی بهتر و با تمرکز بالاتری به میدان برود و از موقعیت‌ها استفاده بهتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود ولی در مجموع ما به هر دو جام چشم داریم و می خواهیم هم قهرمان لیگ باشیم هم جام حذفی.

خلعتبری درخصوص اینکه آیا خستگی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به نفع سپاهان باشد، بیان کرد: نمایندگان ایران در آسیا تیم های حرفه ای هستند. اگرچه این تیم ها 16 روز یا شاید بیشتر به صورت فشرده درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند اما حتما کادر فنی آنها تدابیر ویژه ای برای احیای تیم هایشان در نظر می گیرند. ما هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تمرکزمان روی بازی های خودمان است و به بقیه تیم ها کاری نداریم. ما اگر بتوانیم امتیازات بازی های خودمان را بگیریم قطعا رقبا امتیاز از دست می دهند و این به نفع ما است.

خلعتبری درباره دیدار پیش روی سپاهان با پرسپولیس افزود: فعلا تمرکز ما روی بازی با نساجی است. بهتر است بازی به بازی پیش برویم چون 3 امتیاز هر بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و می دانیم برای قهرمانی نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. به بازی با پرسپولیس هم بعد از دیدار با نساجی فکر می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها