کد خبر: 478944
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

افراد مشهوری که اکنون مشاغل عادی دارند + عکس

بازیگران هالیوود و ورزشکاران حرفه‌ای حسابی پول درمی‌آورند و به همین خاطر زندگی خوبی دارند. این افراد همیشه در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارند و مردم هم تشنه شنیدن داستان زندگی آنها هستند. در این میان اما برخی از این افراد ترجیح داده‌اند حضور در سینما و ورزش را رها کنند و به دنبال علایق اصلی خود بروند.

افراد مشهوری که اکنون مشاغل عادی دارند + عکس
کد خبر: 478944
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بازیگران هالیوود و ورزشکاران حرفه‌ای حسابی پول درمی‌آورند و به همین خاطر زندگی خوبی دارند. این افراد همیشه در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارند و مردم هم تشنه شنیدن داستان زندگی آنها هستند. در این میان اما برخی از این افراد ترجیح داده‌اند حضور در سینما و ورزش را رها کنند و به دنبال علایق اصلی خود بروند. بازیگرانی چون جیم کری، استیون سیگال، کامرون دیاز و دواین جانسون امروز بیشتر از آنکه در دنیای سینما حضور داشته باشند مشغول راه‌اندازی و اداره شغل رویایی خودشان هستند.

جیم کری، کمدینی که نقاش شد

او چهره محبوب کمدی جهان است. بازی درخشان جیم کری در فیلم‌هایی چون ماسک، احمق و احمق‌تر، دروغگو دروغگو، نمایش ترومن و درخشش ابدی یک ذهن پاک از ذهن دوستداران سینما بیرون نمی‌رود. هرچند جیم کری در حرفه بازیگری فردی موفق است، اما علاقه زیاد او به نقاشی باعث شده تا بیشتر وقتش را صرف این رشته هنری کند.

1

کامرون دیاز، بازیگر محبوبی که حالا مدیر است

کامرون دیاز بازیگری کاملاً موفق بود. او در فیلم‌هایی مانند ماسک و فرشتگان چارلی بازی کرد و در انیمیشن شرک هم صداپیشه بود. کامرون دیاز که جوایز سینمایی زیادی هم به دست آورده هنگام حضورش در صنعت سینما چند کتاب درباره تناسب اندام و سلامت هم نوشته است. پایان سال 2016 پایانی بر حضور این بازیگر محبوب در هالیوود بود. او حالا شرکت خودش را تاسیس کرده و مدیریت آن را بر عهده دارد.

1

تارا رید، بازیگری که مالک رستوران شد

تارا رید تجربه بازی در فیلم‌هایی چون لبوفسکی بزرگ و تنها در تاریکی را دارد. فعالیت حرفه‌ای این بازیگر سینما در ابتدای قرن جدید میلادی به اوج رسیده بود اما او به یکباره تصمیم گرفت بازیگری را رها و شغل رویایی خود را راه‌اندازی کند. او حالا مالک یک رستوران در آمریکاست و دستی هم در صنعت مد و لباس دارد.

1

لوسی لیو، عاشق هنرهای تجسمی

بازیگر مجموعه فیلم‌های فرشتگان چارلی همان‌قدر که در بازیگری موفق است در هنرهای تجسمی هم مهارت دارد. البته لوسی لیو هنوز هم در سینما و تلویزیون حضور دارد اما بیشتر وقت خود را به خلق قطعات هنری تصویری خیره‌کننده اختصاص می‌دهد.

1

سارا میشل گلر، نویسنده کتاب آشپزی

سارا میشل گلر بازیگر فیلم‌هایی چون کینه یک و 2، من می‌دانم در تابستان گذشته چه‌کار کردی و تسخیر اکنون به کار جدیدی روی آورده که هیچ ارتباطی با بازیگری ندارد؛ او حالا یک بازرگان است و در کنار آن روی یک کتاب آشپزی نیز کار می‌کند.

1

جک گلیسون، تحصیل مهم‌تر از بازیگری

کینگ جافری، پادشاه بدجنس و خودرأی بازی تاج و تخت، این روزها بیشتر از اینکه مشغول بازی در فیلم باشد در دانشگاه سرگرم تحصیل است. پایان قسمت دوم فصل چهارم بازی تاج و تخت پایانی بر دوران سینمایی جک گلیسون بود.

1

هنک هارون، ورزشکاری که فروشنده خودرو شد

هنک آرون یکی از بازیکنان مشهور بیس‌بال آمریکا بود. او که مدتی مربی تیم بیس‌بال آتلانتا هم بود به یکباره تصمیم گرفت از دنیای ورزش خارج شود و نمایندگی فروش خودرو تاسیس کند. او در ابتدای سال 2021 بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

1

جی‌کی رولینگ، نویسنده‌ای که کارهای خیریه می‌کند

جی‌کی رولینگ با نوشتن رمان هری پاتر محبوب و معروف شد. هرچند او هنوز هم دست به قلم است و سعی می‌کند داستان‌هایی از جنس هری پاتر بنویسد، اما بیشتر وقتش را صرف امور خیریه کرده است. رولینگ در سال 2007 میلادی با ثروتی بالغ بر 454 میلیون پوند در زمره زنان پولدار بریتانیا قرار گرفت. او حالا رئیس موسسه خیریه Gingerbread است.

1

دواین جانسون، غول سینما و ورزش لباس تولید می‌کند

هرچند دواین جانسون معروف به «راک» بیشتر به واسطه حضور در رشته کشتی حرفه‌ای، بدنسازی و بازیگری شناخته می‌شود، اما بیشتر وقت او صرف رسیدگی به امور کمپانی تولید محصولات ورزشی‌اش می‌شود. او در این کمپانی لباس‌های ورزشی تولید می‌کند که به «پروژه راک» معروف است. او البته از ورزش و سینما دور نشده و هنوز هم مشغول فعالیت در این دو حوزه است.

دواین جانسون

روندا رزی، قهرمان المپیکی که نویسنده شد

روندا رزی یکی از برجسته‌ترین مبارزان UFC است. او ابتدا در رشته جودو فعالیت می‌کرد و حتی قهرمان المپیک 2008 میلادی نیز شد، اما بعد از مدتی تصمیم گرفت شانس خود را در مسابقات مارشال آرت امتحان کند. حضور او در این رشته ورزشی شهرت زیادی برایش به ارمغان آورد. او قهرمانی‌های زیادی را در UFC جشن گرفته گرچه این رشته ورزشی هم آن شغل رویایی رزی نبود. او علاقه زیادی به نوشتن دارد و همین علاقه هم باعث شد تا در سال 2015 میلادی اولین کتاب خودش را منتشر کند. او زندگینامه خودش را با نام جنگ من، جنگ شما منتشر کرد.

1

کوین جوناس، آهنگسازی که پیمانکار خانه شد

کوین جوناس عضو گروه موسیقی برادران جوناس بود تا اینکه این گروه در سال 2013 از هم پاشید. پس از این اتفاق کوین علاقه خود یعنی نوسازی خانه را دنبال کرد و به عنوان پیمانکار در این حرفه مشغول کار شد. برادران جوناس اخیراً دوباره به هم پیوسته‌اند پس کوین کمی از حرفه نوسازی منازل دور شده هرچند نوسازی خانه هنوز هم شغل رویایی اوست.

1

جینا دیویس، بازیگری که فعال حقوق زنان شد

بازیگر فیلم تلما و لوئیز حالا یک فعال حقوق زنان است. جینا دیویس که در فیلم‌هایی چون لیگ خودشان، جهانگرد تصادفی و قهرمان بازی کرده حالا به دنبال برابری جنسی در هالیوود است. او موسسه خودش را تاسیس کرده و پیگیر حقوق زنان هنرمند در صنعت سرگرمی و سینماست.

1

استیون سیگال، قهرمانی که مجسمه جمع می‌کند

استیون سیگال پس از حضور در فیلم‌هایی چون فراتر از قانون، سخت‌کش، در جست‌وجوی عدالت و کارتل‌ها در دنیای سینما شناخته شد. این تهیه‌کننده، گیتاریست و بازیگر آمریکایی دارای دان 7 هنر رزمی آیکیدو و دان 7 افتخاری کیوکوشین کاراته است. او علاقه زیادی هم به روسیه دارد و همین علاقه باعث شد تا با دستور پوتین، شهروند افتخاری روسیه شود. او بیشتر وقتش را صرف جمع‌آوری مجسمه‌های قدیمی ژاپنی می‌کند و کلکسیونی بزرگ از این مجسمه‌های قدیمی در خانه‌اش دارد.

استیون سیگال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها