کد خبر: 479097
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۵:۴۲
| |

دیبالا:

با رونالدو رقابت شخصی دارم/ دوست دارم مسی در بارسا بماند

مهاجم آرژانتینی یوونتوس اعلام کرد صرف نظر از پیوستن سرخیو آگوئرو به بارسلونا، دوست دارد هموطنش در بارسلونا بماند.

با رونالدو رقابت شخصی دارم/ دوست دارم مسی در بارسا بماند
کد خبر: 479097
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۵:۴۲

اعتمادآنلاین| پائولو دیبالا تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد این در حالی است که مذاکرات باشگاه با این بازیکن برای تمدید قرارداد فعلا به نتیجه‌ای نرسیده است.

به گزارش ایسنا، دیبالا درباره حضور در یوونتوس و رقابت با کریستیانو رونالدو گفت: خیلی بازیکن خوش شانسی هستم که با رونالدو در باشگاه و مسی در تیم ملی بازی می کنم. این دو بازیکن هر دو بازیکنان بزرگی هستند. مسابقه‌ای بین من و کریستیانو برای رسیدن به رکورد 100 گل با پیراهن یوونتوس وجود دارد. من یک گل کمتر دارم و او 3 گل. در کل رقابت کردن را دوست دارم و چه چیزی بهتر از رقابت با یک بازیکن بزرگ.

او در پاسخ به این سوال که بین این دو بازیکن کدام را انتخاب می کند گفت: خیلی سخت است. یکی از این‌ها در یک جنبه بازی بهتر است و دیگری در جنبه دیگر. واقعا خیلی دشوار است که بخواهم بین این دو بازیکن، یکی را انتخاب کنم.

دیبالا درباره حضور لیونل مسی در یوونتوس و جدایی او از بارسلونا گفت: من هم این چیزها را شنیده‌ام ولی خیلی سخت است که بازیکنی مثل مسی را جذب کنیم. به نظرم خیلی برای او و کلاس بالای بازی که دارد بهتر است که در بارسلونا بماند. مردم مسی را با بارسلونا به یاد دارند و من دوست دارم او در این تیم بماند.

مهاجم یوونتوس در پایان گفت: فصل برای ما رو به پایان است. فینال جام حذفی ایتالیا برابر آتالانتا را برگزار خواهیم کرد و دوست داریم به قهرمانی برسیم. بدیهی است که امسال خوب نبودیم چون لیگ را از دست دادیم و اینتر قهرمان می شود در حالی که ما همیشه عادت به قهرمانی داشتیم. یک سال متفاوت برای ما بود. ما خیلی تغییر کرده ایم. ما امیدواریم که سال آینده بهتر عمل کنیم و از اشتباهات خود درس بگیریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها