«باران کوثری» بعد از درگیری ریه به کرونا در بیمارستان بستری شد

باران کوثری که این روزها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» است به دلیل درگیری ریه به کرونا، در بیمارستان بستری شد.

«باران کوثری» بعد از درگیری ریه به کرونا در بیمارستان بستری شد
کد خبر: 479105
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۲:۳۴:۱۰

اعتمادآنلاین| باران کوثری بازیگر سینما، ‌تئاتر و تلویزیون که این روزها در کنار پخش، مشغول بازی در مجموعه نمایش خانگی ملکه گدایان بود، از چند روز قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه خانگی رفت.

به گزارش ایرنا، او مراحل ابتدایی درمان را در منزل پشت سر گذاشت اما بعد از مشخص شدن درگیری ریه او به این ویروس، در بیمارستان بستری شد.

طبق گفته‌ها و صحبت‌های منتشر شده در فضای مجازی (اینستاگرام) میزان درگیری ریه این بازیگر در حد پایینی است اما برای اطمینان از طی شدن روند درمان وی تحت نظر دکتر طبرسی در بیمارستان نیکان است.

گفته‌ها از این حکایت دارد که حال وی خوب است و طبق صحبت‌های تیم درمان ظرف سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد تا ادامه روند درمان را در منزل طی کند.

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران، فرزند رخشان بنی‌اعتماد کارگردان نامدار سینما و جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینماست. وی دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست.

وی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در دو فیلم خون بازی به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و روز سوم به کارگردانی محمدحسین لطیفی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از این رویداد سینمایی دریافت کرده است.

باران کوثری بازیگر فیلم‌هایی چون عصبانی نیستم، خون بازی، کوچه بی نام، عرق سرد و ... این روزها و تا پیش از ابتلا به ویروس کرونا در سریال «ملکه گدایان» برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفته بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها