معاون دفتر رییس جمهور در واکنش به تقطیع اظهارات روحانی:

جریان تحریف سخنان رییس جمهوری، مخل آرامش روانی مردم است

معاون دفتر رییس‌جمهوری در واکنش به تقطیع و تحریف بخشی از صحبت‌های روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی گفت: جریان تحریف سخنان رییس جمهوری مخل آرامش روانی مردم است.

جریان تحریف سخنان رییس جمهوری، مخل آرامش روانی مردم است
کد خبر: 479183
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۶:۴۷:۰۸

اعتمادآنلاین| علیرضا معزی با انتقاد از بازنمایی مغرضانه اظهارات رییس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: روحانی در بخشی از مراسم که مربوط به افتتاح 150 طرح شیلات بود، در توضیحاتی مرتبط با طرح‌های افتتاح شده، از ارجحیت استفاده از گوشت آبزیان به گوشت قرمز بر اساس استانداردهای سلامت سخن گفت و ابراز امیدواری کرد عادت مصرف مردم به سوی این فرآورده‌های مغذی‌تر و مفیدتر تغییر یابد.

به گزارش ایرنا، معاون دفتر رییس‌جمهوری افزود: رییس جمهوری پیش و پس از بیان این جملات، صریحاً تاکید کرد که اگر فرآورده‌ها با قیمت مناسب و به اندازه کافی عرضه شده و در اختیار مردم قرار گیرد، می‌توان انتظار چنین تغییری را داشت.

وی تاکید کرد: با این حال جریان تحریف از دیروز با تقطیع جملات رییس‌جمهور و حذف بخش‌هایی که مربوط به ضرورت عرضه آبزیان به قیمت مناسب بوده است، ‌محتوای سخن را طوری بازنمایی می‌کنند که انگار روحانی در پی گرانی گوشت و مرغ و به عنوان راه حل، از مردم خواسته ماهی و میگو استفاده کنند.

معزی با تقبیح این رویکرد جریان تحریف، آن را مخل آرامش روانی مردم و زایل‌کننده اعتماد عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: جالب است که مخالفان داخلی و خارجی دولت یک بار دیگر به موضع مشترکی در خصوص یک مسئله رسیده‌اند و با ارائه اطلاعات ناقص، سعی در وارونه جلوه دادن جملات روحانی دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها