کد خبر: 479353
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

در گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» ببینید:

مقصر موج چهارم کرونا در ایران؛ دولت یا ملت؟

مسئولان وزارت بهداشت معتقدند موج چهارم کرونا به واسطه تجمعات ناشی از خریدهای سال نو و جمع‌های خانوادگی به جریان درآمده و هنوز تاثیرات سفرهای نوروزی به طور کامل خود را نشان نداده است. در سوی دیگر مردم نظر دیگری دارند. آنها معتقدند اجازه دولت برای سفرهای نوروزی بیشترین نقش را در شدت این موج داشته و می‌شد با مدیریت صحیح در تعطیلات نوروزی از ادامه آن جلوگیری کرد.

حجم ویدیو: 32.72M | مدت زمان ویدیو: 00:10:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 479353
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد آلادین- طی چند هفته اخیر، با ورود موج چهارم کرونا به کشور، میزان ابتلا و فوت بر اثر کرونا افزایش یافته و بار دیگر اکثر شهرهای ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند. مسئولان وزارت بهداشت معتقدند موج چهارم کرونا به واسطه تجمعات ناشی از خریدهای سال نو و جمع‌های خانوادگی به جریان درآمده و هنوز تاثیرات سفرهای نوروزی به طور کامل خود را نشان نداده است.

در سوی دیگر مردم نظر دیگری دارند. آنها معتقدند که اجازه دولت برای سفرهای نوروزی بیشترین نقش را در شدت این موج داشته و می‌شد با مدیریت صحیح در تعطیلات نوروزی از ادامه آن جلوگیری کرد. این نظر مردم آنجا صورت واقعی‌تری پیدا می‌کند که در نهایت ستاد ملی مقابله با کرونا مجبور شد در کنار منع تردد شبانه، دستور تعطیلی مشاغل غیر از گروه اول را در شهرهای قرمز صادر و آن را تمدید کند.

با شروع واکسیناسیون کرونا در ایران طی هفته‌های پایانی سال گذشته امیدواری‌ها برای کاهش میزان ابتلا به کرونا بیشتر شد، اما روند کند واکسیناسیون به خاطر محدود بودن دُز واکسن‌های وارداتی باعث شده این مورد نیز در کنار دیگر دلایل شروع و ادامه موج چهارم کرونا در ایران قرار گیرد، آن هم در شرایطی که هنوز باید برای ورود واکسن‌های ایرانی کرونا به بازار صبر کرد.

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین را در خصوص آغاز موج چهارم کرونا و نظر مردم در مورد دلایل آن در ادامه ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها