سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی:

وزارت خارجه به موضع‌گیری‌های مداخله‌گرانه پاسخ دهد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اظهارات مطرح‌شده از سوی شورای همکاری خلیج فارس دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است. وزارت امور خارجه باید به چنین موضع‌گیری‌های مداخله‌گرانه‌ای پاسخ قاطعانه دهد.

وزارت خارجه به موضع‌گیری‌های مداخله‌گرانه پاسخ دهد
کد خبر: 479472
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۴:۰۲:۰۹

اعتمادآنلاین| سارا فلاحی در خصوص اظهارات مداخله‌جویانه اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس نسبت به مذاکرات برجامی، گفت: چنین مسائلی بارها از سوی کشورهایی مطرح شده که مستعمره غربی‌ها هستند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بدست آمدن توانمندی موشکی، پهپادی و غیره هزاران شهید تقدیم شده لذا هیچگاه چنین توانمندی هایی قابل مذاکره نیستند، اظهار کرد: متاسفانه این کشورها همواره تلاش می کنند سیاست های غربی ها در منطقه را دنبال کنند؛ چنین موضوعی بیانگر نداشتن استقلال این کشورها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اظهارات مطرح شده از سوی شورای همکاری خلیج فارس دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است، افزود: این مهم در حالیست که این کشورها باید بدانند در جایگاهی نیستند که بخواهند در امور ایران دخالت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه باید به چنین موضع گیری های مداخله گرانه ای پاسخ قاطعانه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها