کد خبر: 479473
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۳:۰۲:۰۰
| |

پرفکت مانی امن است!

اگر فارغ از درآمدهای ریالی که در ایران به دست می‌آورید، آب و تاب داشتن درآمدهای دلاری نیز در سر دارید، در صورتی که شما هم از کم ارزش شدن پول و سرمایه‌تان نگران هستید، می‌توانید از طریق ارزهای دیجیتال، جلوی ضرر ناشی از کاهش ارزش پول ایران را جبران کنید.

پرفکت مانی امن است!
کد خبر: 479473
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| اگر فارغ از درآمدهای ریالی که در ایران به دست می‌آورید، آب و تاب داشتن درآمدهای دلاری نیز در سر دارید، در صورتی که شما هم از کم ارزش شدن پول و سرمایه‌تان نگران هستید، می‌توانید از طریق ارزهای دیجیتال، جلوی ضرر ناشی از کاهش ارزش پول ایران را جبران کنید.

بعد از قرمز شن صفحه بورس، خیلی از طرفداران سرمایه گذاری بورس به ارزهای دیجیتال روی آوردند. برای خرید و فروش این ارزها یا دریافت درآمد دلاری از یک کارفرمای بین المللی نیاز به یک درگاه بین المللی دارید. در این شرایط پرفکت مانی به کمک‌تان می‌آید تا به سادگی و به راحتی بتوانید تراکنش‌های بین المللی خود را انجام دهید. چیزی شبیه به درگاه پی پال یا وب مانی برای خریدهای بین المللی است با این تفاوت که تنها برای ایران بوده و بدون نیاز به اتصال به وی پی ان می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، پرفکت مانی از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کویین، دلار، یورو و طلا پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید خرید و فروش‌های خود را به راحتی از طریق آن انجام دهید.

خرید پرفکت مانی

با داشتن حساب پرفکت مانی به راحتی می‌توانید از طریق ووچرهای پرفکت مانی( چیزی شبیه به چک اعتباری) یا روش‌های پرداختی دیگر، حساب پرفکت مانی خود را شارژ کرده و برای آن اعتبار بگیرید. در واقع این سیستم، یک درگاه پرداخت مطمئن است که برای حواله و تراکنش‌های بین المللی گزینه مناسبی است.

چطوری پرفکت مانی بخریم؟

سایت‌های زیادی هستند که به عنوان واسط عمل کرده و کار احراز هویت را انجام می‌دهند. شما می‌توانید بعد از ثبت اطلاعات کاربری و احراز هویت، یک حساب کاربری بسازید و هر زمان که بخواهید برای خرید ارزهای خود اقدام کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

اعتبار شما در پرفکت مانی می‌تواند از طریق کد ووچر یا ووچر پرفکت مانی باشد. در هر ووچر مانی یک شماره 10 رقمی، یک کد فعالسازی و میزان اعتبار درج شده است که اگر قصد انجام تراکنش‌های بین المللی دارید، می‌توانید به راحتی با هر شخصی در هر کجای دنیا، انتقال و جابه جایی پول داشته باشید. هر کالا و خدماتی را می‌توانید با همین چک اعتباری الکترونیکی که دارید، پرداخت کنید. با ووچر پرفکت مانی ، دیگر نیاز نیست در سفر یا هر جای دیگر پول نقد همراه داشته باشید.

پرفکت مانی

فروش پرفکت مانی


این سرویس پرداخت آنلاین مزیت‌های فوق العاده‌ای دارد که کاربران ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند. پس از فرایندهای کسب درآمد نیز می‌توانید از همین طریق، حساب پرفکت مانی خود را بفروشید. در این زمینه سایت‌های مرجع زیادی وجود دارد که با کمترین زمان و کارمزد مختصری این خدمات را برایتان انجام می‌دهد. البته در نظر داشته باشید، سایتی که انتخاب می‌کنید معتبر باشد و مجوز داشته باشد. برای فروش پرفکت مانی نیز درخواست فروش آن را در سایت مرجع خود که در آن حساب کاربری باز کردید، تکمیل می‌کنید و سپس حساب سرویس پرفکت مانی خود را به این سایت منتقل می‌کنید. بعد از تایید نهایی، معادل ریالی وجه برایتان واریز می‌شود. برای فروش پرفکت مانی نیز همین اقدامات را انجام ‌دهید.

خدمات دیجی پول در زمینه پرفکت مانی


برای داشتن پرفکت مانی ، بسیار اهمیت دارد که از سایتی احراز هویت انجام دهید که به موقع و امن کار احراز هویت و مراحل خرید و فروش شما را انجام ‌دهد. در این زمینه سایت دیجی پول به آدرس www.digipool.net با سابقه‌ای که نسبت به شرکت‌های نوپای دیگر دارد، با پشتیبانی 24 ساعته خیال‌تان را از تراکنش‌های بین المللی راحت می‌کند. فقط کافیست وارد سایت شده و کار احراز هویت را انجام دهید. بعد از ایجاد حساب کاربری شما می‌توانید به راحتی به حساب‌های بین المللی خود دسترسی داشته باشید و تراکنش‌های مورد نظرتان را انجام دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها