کد خبر: 479610
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۷:۴۵:۰۰
| |

بهرام مشتاقی، پیشکسوت کشتی فرنگی:

المپیک لندن را از خاطره‌ها کنار بگذارید/ از دست رفتن سهمیه برای نوری گران تمام شد

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: سیستم مسابقات کشتی در المپیک لندن فرق می‌کرد و باید این بازی‌ها را از خاطره‌ها کنار گذاشت.

المپیک لندن را از خاطره‌ها کنار بگذارید/ از دست رفتن سهمیه برای نوری گران تمام شد
کد خبر: 479610
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بهرام مشتاقی، پیشکسوت کشتی فرنگی، در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک و باقی ماندن یک سهمیه اظهار داشت: ما 2 سهمیه توسط محمدرضا گرایی و هادی ساروی کسب کردیم. با رشادت‌هایی که محمدرضا گرایی از خود نشان داد توانست سهمیه المپیک را بگیرد. فکر می‌کنم اگر او المپیکی شود در بازی‌های توکیو حتی شانس مدال دارد.

به گزارش فارس، پیشکسوت کشتی ایران ادامه داد: ساروی در 97 کیلو بسیار خوب کار کرد. او این نوید را به تیم ملی می‌دهد که ما در این وزن صاحب یک کشتی‌گیر خوب شده‌ایم و چشممان به او روشن شده است. اگر قرار باشد ساروی را به المپیک بفرستیم او شانس مدال دارد.

از دست رفتن سهمیه برای نوری گران تمام شد

مشتاقی درباره تنها سهمیه باقی مانده که قرار است بین طاهری و علیزاده یک کشتی گیر به مسابقات بلغارستان اعزام شود، خاطرنشان کرد: هر کدام از این ورزشکاران که اعزام شوند در هر صورت کارمان سخت است و مانند مسابقات قهرمانی آسیا کار راحت نیست. نوری نباید اشتباه می‌کرد، فکر می‌کنم این اتفاقات هرگز از یادش نرود. او ورزشکار با تجربه‌ای است در حالی که 4 پوئن جلو بود 30 تا 35 ثانیه قبل از مسابقه امتیازها را از دست داد در حالی که می‌توانست با رقص پا و دست عوض کردن امتیاز را حفظ کند. این اتفاق برایش گران تمام شد.

این پیشکسوت کشتی فرنگی ادامه داد: نوری البته که کرونا داشت و بدنش مانند همیشه نبود اما اشتباه بزرگی کرد همین شاید باز باعث شود تا از المپیک هم خط بخورد. ما 2 جوان رعنای دیگر داریم که مربیان باید به آنها هم میدان بدهند. البته کار سختی در بلغارستان داریم اما امیدوارم هر کسی که اعزام می‌شود سهمیه را بگیرد.

المپیک لندن را از خاطره‌ها کنار بگذارید

عضو سابق شورای فنی کشتی فرنگی درباره اینکه ما در المپیک لندن بهترین نتیجه تاریخ را کسب کردیم اما در ریو این اتفاق رخ نداد، فکر می‌کنید در توکیو چه نتایجی که کسب شود، تصریح کرد: المپیک لندن را از خاطره‌ها کنار بگذارید؛ در این بازی‌ها قوانینی بود که در ریو نبود و در توکیو هم نخواهد بود. بچه‌های ما در چند سال اخیر در خاک اجباری شهره بودند، ما کشتی‌گیران خوبی داشتیم که باعث پیروزی شد اما کشتی‌ها الان سرپا و فنی بوده و سیستم هم فرق کرده است.

وی ادامه داد: بازیهای توکیو در حالی اتفاق خواهد افتاد که همه قهرمانان دنیا یک و نیم تا دو سال در قرنطینه بودند اما این موضوع برای همه بوده است.

در برخی اوزان شانس مدال المپیک داریم

این پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد: ما در برخی از اوزان بدون شانس نیستیم اما هر ورزشکاری اعزام شود کار سختی در پیش خواهد داشت. امیدوارم کشتی‌گیران دست خالی برنگردند. ما در المپیک مدال می‌گیریم اما اینکه چه رنگی باشد، نمی‌توانم بگویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها