کد خبر: 479701
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۹:۲۲:۱۷
| |

فراهانی به شهرداری تذکر داد؛

لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات تهران ارائه شود

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران واکنش نشان داد.

لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات تهران ارائه شود
کد خبر: 479701
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۹:۲۲:۱۷

اعتمادآنلاین| مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شد.

به گزارش مهر، وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم اجرای به موقع مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران» تذکر می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس ماده واحده مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 21 بهمن ماه سال 1393 «به منظور ارتقای زیرساخت‌های لازم و توسعه و توان‌افزایی مراکز امداد و نجات در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه (3) ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، لایحه «ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز خدمات امداد و نجات در شهر تهران» را تهیه و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند».

فراهانی ادامه داد: متاسفانه علی رغم اتمام مهلت مقرر قانونی و گذشت مدت 2 هزار و 193 روز از پایان مهلت مقرر در مصوبه شاهد اقدام و ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران نبوده‌ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه تکالیف مقرر توسط شورای شهر به منظور ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و در مسیر اصلاح و بهبود مدیریت شهر و شهرداری به تصویب می‌رسند، افزود: مدیریت شهری باید مصوبات شورا را فارغ از دوره تصویب اجرایی و عملیاتی کند بر همین اساس انتظار می‌رود در اسرع وقت لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران که نیاز شهر در مسیر ارتقاء و بهبود تاب‌آوری است تهیه و برای تصویب به شورا ارائه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها