فروش اجباری میوه‌های تنظیم بازاری شب عید در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

یکی از غرفه داران میادین میوه گفت: در حالی که قیمت پرتقال در میدان مرکزی میوه ارزان تر است، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران غرفه‌داران را مکلف کرده میوه‌های تنظیم بازاری مانده از شب عید را با نرخ بالاتری خریداری کرده و به فروش برسانند.

فروش اجباری میوه‌های تنظیم بازاری شب عید در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
کد خبر: 479784
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۳۵:۴۸

اعتمادآنلاین| یکی از غرفه داران میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: میوه های تنظیم بازاری که برای شب عید ذخیره شده بود اما فروش نرفته است سازمان میادین میوه و تره بار غرفه داران را مکلف کرده است باید آنها را به قیمتی بالا تر از قیمت های بازار خریداری کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: درحالی که پرتقال در میدان مرکزی میوه و تره بار 6 هزار تومان فروفته می شود ما را مکلف کرده اند که حتما باید میوه های تنظیم بازار را از اتحادیه با قیمت 9700 تومان خریداری کنیم و به قیمت11500 به مردم بفروشیم؛ این درحالی است که قیمت پرتقال به دلیل تغییر فصل و کاهش تقاضا افت کرده است و مردم این محصولات را نمی‌خرند و بعد از اعتراض ما قیمت فروش پرتقال تامسون به 8700 تومان کاهش یافت.

او ادامه داد: سیب زرد تنظیم بازاری که کیفیت بالاتری دارد به میادین میوه و تره بار شهرداری نمی دهند و با قیمت های بالاتری در میدان مرکزی میوه و تر بار به فروش می‌رسانند و ما مجبور به فروش سیب قرمز تنظیم بازاری که کیفیت خود را از دست داده، هستیم و باید این محصولات را 6900 تومان خریداری و 8900 به فروش برسانیم که خود ما نیز راضی به فروش میوه بی کیفیت به مردم نیستیم.

وی تصریح کرد: حتی در مقطعی بدون توجه به تکلیف سازمان میادین میوه و تره بار اقدام به خرید سیب و پرتقال از میدان مرکزی کردیم اما اجازه توزیع آنها داده نشد و حتی بعضی غرفه داران پرتقال برای فروش نیاوردند و با جریمه از سوی سازمان مواجه شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها