جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سعودی‌ها به بلندگوی اسرائیل تبدیل شده‌اند / دود اشتباهات عربستان به چشم کشورهای عربی منطقه می‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سعودی‌ها راهبرد مشخص و مدونی در عرصه سیاست خارجی ندارند بنابراین خط‌مشی بیان چنین مسائلی از سوی رژیم صهیونیستی تبیین می‌شود و این کشور به بلندگوی اسرائیل تبدیل شده است.

سعودی‌ها به بلندگوی اسرائیل تبدیل شده‌اند / دود اشتباهات عربستان به چشم کشورهای عربی منطقه می‌رود
کد خبر: 479837
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اتهام‌زنی نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد به ایران درباره تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای و بی‌ثبات کردن منطقه، گفت: صحبت از بی ثبات کردن منطقه توسط کشورمان از سوی عربستان جای تامل دارد زیرا زمانی که اسرائیل خاک فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی را اشغال و به سلاح اتمی دست پیدا کرد، این کشور هیچ واکنشی نداشت.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک ریاض آدرس اشتباه به افکار عمومی دنیا می دهد زیرا رژیم منحوس صعودی برای جهان اسلام و ثبات منطقه خطرناک است، نه ایران اسلامی که با تروریست ها مبارزه کرد تا امنیت برای ملت ها فراهم شود.

وی ادامه داد: باید یادآور شد ایران هیچگاه دست اندازی به خاک جهان عرب نداشته و این در حالیست که آمریکایی ها سرزمین های مختلف کشورهای عربی را اشغال کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سعودی ها راهبرد مشخص و مدونی در عرصه سیاست خارجی ندارند، افزود: البته باید اذعان کرد خط مشی بیان چنین مسائلی از سوی رژیم صهیونیستی تبیین می شود و این کشور به بلندگوی اسرائیل تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا دود اشتباهات عربستان سعودی به چشم کشورهای عربی منطقه می رود و این امر مصداق های بیشماری طی چند سال گذشته داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها