کد خبر: 479856
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۳:۰۲:۰۰
| |

فتح: نبرد قدس برای ما سرنوشت ساز است

عضو کمیته‌های اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح گفت: نبرد قدس برای ما سرنوشت ساز است و در نشست امروز بر عدم مانع تراشی در مسیر مشارکت ساکنان قدس در تمامی مراحل انتخابات تأکید خواهیم کرد.

فتح: نبرد قدس برای ما سرنوشت ساز است
کد خبر: 479856
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عضو کمیته‌های اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح در سخنانی با اشاره به رخدادهای اخیر قدس گفت که برگزاری انتخابات فلسطین بدون قدس هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش ایسنا، عزام الاحمد، عضو کمیته‌های اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح در گفت‌وگو با رادیو صدای فلسطین با اشاره به رخدادهای اخیر در قدس اشغالی اظهار کرد: نشست امروز (یکشنبه) کمیته مرکزی فتح تحت عنوان "قدس، قدس و قدس" برگزار خواهد شد و در آن به موضوع رخدادهای اخیر و دلاوری‌های ساکنان فلسطینی قدس و همچنین پرونده انتخابات پرداخته می‌شود.

وی گفت: نبرد قدس برای ما سرنوشت ساز است و در نشست امروز بر عدم مانع تراشی در مسیر مشارکت ساکنان قدس در تمامی مراحل انتخابات تأکید خواهیم کرد.

الاحمد در ادامه تصریح کرد: این تأسف آور است که اسرائیل سرسوزنی از موضعش درباره انتخابات در قدس کوتاه نیامده است.

اروپا می‌توانست فشار بیشتری را در این زمینه به اسرائیل وارد کند.

این مقام فلسطینی همچنین خاطرنشان کرد که برگزاری انتخابات فلسطین بدون مشارکت ساکنان قدس هیچ ارزشی ندارد.

شهر قدس از چند روز پیش شاهد درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و شهرک‌نشینان و پلیس رژیم صهیونیستی است. این درگیری‌ها صبح جمعه به اوج خود رسید و برای چندمین روز متوالی ادامه دارد.

همچنین منابع اعلام کردند، اشغالگران از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته بودند در قدس آرامش برقرار کند اما تشکیلات به این درخواست پاسخ نداد و در عوض بر درخواستش مبنی بر برگزاری انتخابات در قدس تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها