حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران:

35 قاچاقچی دانه درشت در پایتخت دستگیر شدند / چهار باند مواد مخدر در تهران متلاشی شد / فروش مواد مخدر در فضای مجازی

فرمانده انتظامی تهران در خصوص پاکسازی و کشف باندهای مواد مخدر در تهران گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 1200 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 35 قاچاقچی دانه درشت در پایتخت خبر داد.

35 قاچاقچی دانه درشت در پایتخت دستگیر شدند / چهار باند مواد مخدر در تهران متلاشی شد / فروش مواد مخدر در فضای مجازی
کد خبر: 479860
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۳:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران در اجرای یازدهمین مرحله از طرح ظفر اظهار کرد: امروز اولین مرحله از طرح ظفر در سال 1400 و یازدهمین مرحله از آن در سال از زمان شروع است که از سوی همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا درآمده و در جریان آن عوامل پلیس پیشگیری نیز همراهی و همکاری داشتند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در جریان این طرح 1226 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و نیز 35 قاچاقچی دانه درشت دستگیر و چهار باند نیز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که 38 دستگاه خودرو و موتور سیکلت از قاچاقچیان کشف و توقیف شد گفت: همچنین 38 نفر از اراذل و اوباش که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و در کنار آن مرتکب جرایمی نظیر اوباش گری ، خفت گیری، مزاحمت برای نوامیس و ... شده بودند دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح مناطقی همچون هرندی، فرحزاد، شوش ، مولوی ، و .... پاکسازی شدند گفت: همچنین سه باب منزل نیز که به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر بدل شده بود پلمپ شد.

رئیس پلیس پایتخت ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه را بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد کرد.

رحیمی نسبت به فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیز هشدار داد و گفت: یکی از باندهایی که در اجرای این طرح منهدم شد باندی بود که اقدام به فروش مواد مخدر گل از طریق فضای مجازی کرده بود که با رد یابی و انهدام این باند 12 کیلوگرم مخدر گل از آنان کشف شد. پلیس فضای مجازی را نیز رصد کرده و با موارد اینچنینی با قاطعیت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف محموله بزرگ شیشه گفت: باندی که قصد داشت تا در پوشش بار یک تریلی اقدام به ورود 437 کیلوگرم مخدر شیشه به تهران کند منهدم شد. اعضای این باند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده، از همان مبدا تحت نظر و کنترل پلیس قرار داشتند. تا این که در تهران دستگیر شدند.

رحیمی افزود: باندی دیگر نیز که قصد انتقال 570 کیلوگرم تریاک و 57 کیلوگرم مخدر گل را داشت منهدم شده و پنج تن از اعضای آن دستگیر شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها