کد خبر: 479907
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۶:۱۰
| |

عباس گلرو، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس:

گنبدآهنین اسرائیل مانع نفوذ موشک‌های جریان مقاومت نیست

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس یازدهم گفت: از سوی ناحیه شمالی سرزمین‌های اشغالی یعنی از ناحیه سوریه و لبنان نیز وضعیت برای رژیم صهیونیستی شکننده شده و اسرائیل که این سیاست را داشت تا با گنبد آهنین حاشیه امنی برای خود ایجاد کند، امروز شاهد نفوذ موشک‌های مقاومت به عمق این رژیم است.

گنبدآهنین اسرائیل مانع نفوذ موشک‌های جریان مقاومت نیست
کد خبر: 479907
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۶:۱۰

اعتمادآنلاین| رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین معتقد است گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کارایی خود را از دست داده و نمی‌تواند مانعی برای نفوذ موشک‌های جبهه مقاومت باشد.

به گزارش خانه ملت، عباس گلرو با اشاره به مقابله جبهه مقاومت با پرتاب 36 موشک به مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله این رژیم به نوار غزه، گفت: رژیم صهیونیستی در یک جغرافیای حساس و با موقعیتی شکننده در حال ادامه حیات است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: 25 هزار کیلومتر مربع وسعت سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی را وادار کرده با کمک آمریکایی ها به سمت پروژه های امنیتی و در رأس آن تأسیس سامانه گنبد آهنین برود تا بتواند حملات مقاومت لبنان و فلسطین را از قبل شناسایی کند.

وی افزود: تنش هایی که از جبهه جنوبی یعنی ناحیه غزه و مناطق شمالی یعنی لبنان علیه رژیم صهیونیستی در دوره های مختلف ایجاد شد نشان داد سیستم گنبد آهنین نتوانسته است اهداف امنیتی این رژیم را تأمین کند.

گلرو ادامه داد: علاوه بر این، شاهد نفوذ پهپادهای حزب الله لبنان هستیم که عملیات هایی بر فراز سرزمین اشغالی از تل آویو، حیفا و سایر مناطق حساس آن صورت می دهند و توانسته اند تا عمق این رژیم، نفوذ و عکسبرداری کنند که همین امر حاکی از پوشالی بودن و نفوذپذیر بودن گنبد است که امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه مقاومت فلسطین، حماس و جهاد اسلامی در غزه نگرانی های امنیتی و اجتماعی را در سرزمین های اشغالی پدید آورده است، گفت: این موضوع ناشی از سیاست توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی بوده که سال هاست غزه را از ناحیه دریا، زمین و هوا مورد محاصره قرار داده اند و مردم فلسطین با جغرافیای محدود به 320 کیلومتر مربع، در شرایط سخت اقتصادی به مقاومت در دفاع از حقوق مشروع خود می پردازند.

وی افزود: از سوی ناحیه شمالی سرزمین های اشغالی یعنی از ناحیه سوریه و لبنان نیز وضعیت برای رژیم صهیونیستی شکننده شده و اسرائیل که این سیاست را داشت تا با گنبد آهنین حاشیه امنی برای خود ایجاد کند، امروز شاهد نفوذ موشک های مقاومت به عمق این رژیم است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در پایان با اشاره به شکل گیری جریان مقاومت در بلندی های جولان خاطرنشان کرد: اقتدار جریان مقاومت فلسطینی نسبت به 10 تا 20 سال گذشته قابل مقایسه نیست و امروز آنها می توانند حتی در شرایط محاصره، پاسخ موشک را با موشک بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها