کد خبر: 479941
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۷:۴۰:۰۷
| |

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران:

تلاش‌ها باید معطوف رفع موانع تولید باشد / بیش از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شد

استاندار تهران با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باید تلاش‌ها معطوف رفع موانع تولید باشد. سال گذشته 4 هزار و 461 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمینه رونق تولید پرداخت شد.

تلاش‌ها باید معطوف رفع موانع تولید باشد / بیش از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شد
کد خبر: 479941
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۷:۴۰:۰۷

اعتمادآنلاین| استاندار تهران با اشاره به اقدامات موفق ستاد تسهیل و رفع موانع استان تهران گفت: سال گذشته 4 هزار و 461 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمینه رونق تولید پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اعلام کرد: از 4 هزار و 461 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید با احتساب پرداخت مستقیم بانک ها، 191 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات رونق تولید و مابقی پرداخت مستقیم بانک ها است که سال گذشته پرداخت شد.

وی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید تلاش ها معطوف رفع موانع تولید باشد.

وی با تقدیر از عملکرد ستاد تسهیل استان در سال 99 اظهار داشت: در حالی که در سال های 97 و 98 در زمینه پرداخت تسهیلات به صاحبان کار با مشکلاتی مواجه بودیم اما در سال 99 این مشکلات با همکاری بانک ها و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع در استان تهران برطرف شد.

استاندار تهران ادامه داد: این اقدام ناشی از هم فکری و همکاری اعضای ستاد تسهیل به منظور رونق تولید، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است که باید در سال 1400 نیز این مهم به طور جدی پیگیری شود.

به گفته وی، در سال گذشته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بطور منظم و با مصوبات منظم و دقیق برگزار شد که این حرکت امسال نیز با جهش بهتری انجام می شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: رفع موانع صاحبان کار و مراکز تولیدی از اهداف برگزاری جلسات ستاد است که امروز /یکشنبه/ نیز مشکلات 2 واحد تولیدی در زمینه امهال بدهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران عصر امروز/یکشنبه/ به ریاست انوشیروان محسنی بندپی در محل استانداری تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها