فرمانده ناجا:

مرزبانان مجاهدانه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مرزبانان و جان بر کفان نیروی انتظامی مجاهدانه آماده دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

مرزبانان مجاهدانه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند
کد خبر: 480128
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۳۷:۱۸

اعتمادآنلاین| روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سردار حسین اشتری در بازدید از مرزهای آبی این استان اعلام کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی افزود: سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگانهای مرزی اختصاص یافت.

سردار اشتری ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی برای برقراری امنیت و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشور آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به نام‌گذاری سال 1400 با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور است که همکاران با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کنند.

وی افزود: مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرزها را به عهده دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها