کد خبر: 480129
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

جواد نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مشارکت مردم در انتخابات به معنای تایید حاکمیت نظام است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مشارکت مردم به معنای اقتدار نظام و به معنای تایید حاکمیت است‌ و خود بیانگر پاییندی به آرمان های انقلاب می باشد.حضور سیاسی مردم در هر کشوری دارای اهمیت ویژه ای می باشد و صرفا مختص به کشور ما نیست.

مشارکت مردم در انتخابات به معنای تایید حاکمیت نظام است
کد خبر: 480129
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: ما باید به قول هایی که دادیم عمل کنیم، مجلس، دولت، قوه قضاییه و به صورت کلی حاکمیت باید به فراهم ساختن مسائلی چون رفاه، معیشت و امنیت برای مردم توجه لازم را داشته باشند تا مردم هم متقابلا نسبت به حاکمیت اعتماد داشته و پای آرمان های آن حاکمیت بایستند.

به گزارش ایسنا، نماینده کاشمر در مجلس با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: این حضور و مشارکت مردم به معنای اقتدار نظام و به معنای تایید حاکمیت است‌ و خود بیانگر پاییندی به آرمان های انقلاب می باشد، مردم با حضور و مشارکت خود در انتخابات می گویند ما پای خون شهدا ایستاده ایم و به یاوه گویی های آمریکا و رژیم صیهونیستی یک نه بزرگ می گوییم، پس این امر بسیار حائز اهمیت است، حضور اجتماعی و سیاسی مردم در هر کشوری دارای اهمیت ویژه ای می باشد و صرفا مختص به کشور ما نیست.

وی اضافه کرد: معتقدم کشور در این چهل ساله دوم در حوزه عمل به یک تغییر اساسی نیاز دارد، اگر تغییر اساسی حداقل در تیم، برنامه ها و شعارهای هرکدام از کاندیداها احساس شود و مردم شاهد آن باشند حتما در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری را به نمایش خواهند گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها