کد خبر: 480282
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۴:۱۹:۰۰
| |

نشریات ایتالیا افت رونالدو را تحلیل کردند:

تشبیه شدن به «روح سرگردان» تا اخراج از یوونتوس

رسانه های ورزشی ایتالیا درباره افت ابرستاره پرتغالی و نتیجه نگرفتن یوونتوس تحلیل هایی ارائه کردند.

تشبیه شدن به «روح سرگردان» تا اخراج از یوونتوس
کد خبر: 480282
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۴:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته سی و سوم سری آ به مصاف فیورنتینا رفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فارس، بعد از این تساوی ناامیدکننده یوونتوس، رسانه های ایتالیا به شدت از کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی بیانکونری انتقاد کردند. نشریه «کوریره دلو اسپورت» در چاپ امروز نوشت: یوونتوس از هم پاشیده و بدون روح بود. کریستیانو شبیه روحی سرگردان در ورزشگاه بود که اهمیتی به بازی نمی داد.

رونالدو2

نشریه «گازتا دلو اسپورت» برای این نتیجه ناامیدکننده یوونتوس و عدم درخشش رونالدو این تیتر را انتخاب کرد: آیا رونالدو آنجا(ورزشگاه بازی) بود؟ یعنی رونالدو آنچنان بازی بدی از خود به نمایش گذاشت که انگار در داخل زمین حضور نداشت.

رونالدو

نشریه «توتو اسپورت» تورین و نزدیکترین رسانه به باشگاه یوونتوس، نوشت: اگر یوونتوس نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، نمی تواند دستمزد نجومی رونالدو را پرداخت کند و در نتیجه او باید در منچستر یونایتد یا پاریس به دنبال چالشی جدید باشد.

رونالدو3

یوونتوس با این تساوی با 66 امتیاز به رده سوم رسید. البته میلان هم 66 امتیازی است و با تفاضل گل کمتر و یک بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها