کد خبر: 480358
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۷:۱۱:۱۸
| |

سردار طلایی رد صلاحیت شد

برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که سردار مرتضی طلایی که برای شرکت در انتخابات شورای شهر ششم اقدام به ثبت نام کرده بود توسط  هیات‌ نظارت شهرستان ردصلاحیت شد.

سردار طلایی رد صلاحیت شد
کد خبر: 480358
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۷:۱۱:۱۸

اعتمادآنلاین| برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که سردار مرتضی طلایی که برای شرکت در انتخابات شورای شهر ششم اقدام به ثبت نام کرده بود توسط هیات‌ نظارت شهرستان ردصلاحیت شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ گفتنی است مرتضی طلایی که از نزدیکان محمدباقر قالیباف شمرده می شود در انتخابات شورای شهر پنجم نیز ردصلاحیت شده بود که پس از اعتراض صلاحیت او مورد تایید قرار گرفت اما موفق به کسب آرای لازم جهت ورود به شورای شهر پایتخت نشد.

صلاحیت مرتضی طلایی همچنین در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان احراز نشده بود که پس از اعتراض صلاحیتش تایید شد.

گفتنی است دیده بان ایران پیشتر با انتشار گزارشی نسبت به "افزایش احتمال رد صلاحیت دریافت کنندگان املاک نجومی" خبر داده بود و نوشت: نکته حائز اهمیت در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام گسترده جریان نزدیک به محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات است که نام اکثر آنها در تخلفات منتشر شده شهرداری دوره مدیریت جهادی مانند «املاک نجومی» می درخشد.

سردار مرتضی طلایی از جمله این افراد است که از مدت ها قبل در حال تدارک دیدن برای بستن لیست شورای شهر مطلوب خود و قالیباف است و به نظر می رسد در این دوره به جای عضویت در شورای شهر به دنبال نشستن بر صندلی پیروز حناچی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها