کد خبر: 480496
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۰۹:۲۱:۵۸
| |

پرواز همای:

امروزه همه به سراغ کار اجرا می‌روند

پرواز همای خواننده پر طرفدار موسیقی سنتی کشورمان گفت: اصولا امروزه همه به سمت مجری‌گری روی می‌آورند.

امروزه همه به سراغ کار اجرا می‌روند
کد خبر: 480496
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۰۹:۲۱:۵۸

اعتمادآنلاین| پرواز همای در خصوص این سوال که پرواز همای و خوانندگی در حیطه هنر هستند اما در فضای کاملا متفاوتی قرار دارند چه چیزی سبب می شود که خواننده تصمیم می گیرد که تغییر مسیر دهد آیا دشواری های حوزه موسیقی است یا اینکه مجری گری از خوانندگی جذاب تر است، گفت: خیر، هیچ ربطی ندارد ممکن است از خواننده‌ای بابت مخاطبان و طرفدارانی که دارد درخواست کرده اند که در برنامه ای به عنوان مجری حضور داشته باشد.

به گزارش برنا، در واقع یک خواننده روی استیج بوده است و استیج گردانی را بلد است و در همین راستا حتما وقتی توانایی خوب خواندن را دارد پس می تواند در حرفه مجری گری موفق عمل کند اما قرار نیست که برای همیشه مجری شود گاهی و خیلی کم پیش می آید که در انواع برنامه ها از این هنرمندان استفاده کنند.


او در این باره که آیا علاقه مند هستید به این حوزه ورود کنید بیان کرد: خیر، من به این حوزه ورود نمی کنم ولی شغل بدی نیست.

پرواز همای در پایان و در این خصوص که این افراد تا کنون موفق عمل کرده اند یا خیر اظهار کرد: اصولا امروزه همه به سمت مجری گری روی می آورند و همان افرادی که از اول مجری بوده اند نیز چون کار مشخصی نداشته اند به این شغل روی آورده اند به همین دلیل نباید زیاد این مسئله را جدی گرفت.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها