ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

وزارت دفاع در اقتصاد مقاومتی می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌ها باشد

ضیاءالدین آقاجانپور گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر ارگان‌ها و وزارتخانه و ادارات کشور باشد تا دست نیاز به سوی بیگانگان را قطع کنیم و به خودکفایی و خودبالندگی برسیم.

وزارت دفاع در اقتصاد مقاومتی می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌ها باشد
کد خبر: 480662
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به فضلیت‌های ماه مبارک رمضان،گفت: ماه رمضان، ماه تولد دوباره‌ای است که اگر ما در این ماه عزیز الزامات آن را انجام دهیم بی شک همان‌گونه که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند از گناهانمان پاک خواهیم شد و ما باید از این فرصت بسیار گران‌قیمت به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش مهر، وی مسئولیت را یک امانت در دست مسئولان دانست و افزود: امیرالمومنین حضرت علی (ع) می‌فرمایند، مسئولیت یک امانت است، در نظام اسلامی هم بی‌شک این‌گونه است و ما مسئولان باید این فرصت را مغتنم شمرده و تا جایی که توان داریم در خدمت به مردم گام برداریم. سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح فرصتی برای خدمت کردن به کسانی است که جان خود برای دفاع میهن عزیزمان در وسط میدان گذاشته‌اند و هر لحظه آماده جانفشانی برای ایران عزیز اسلامی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، الگوی اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه را نمونه موفق خواند و گفت: خوشبختانه با تلاش و مجاهدت‌های بسیجی‌وار کلیه مدیران و کارکنان در وزارت دفاع ما امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر ارگان‌ها و وزارتخانه و ادارات کشور باشد تا دست نیاز به سوی بیگانگان را قطع کنیم و به خودکفایی و خودبالندگی برسیم.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم «فرشاد نجفی‌پور» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، کار دینی و فرهنگی را اولویت این سازمان دانست و گفت: امروز با هجمه دشمن، هر کاری که در امور فرهنگی و دینی انجام شود، باز هم کم است و بنده و تمامی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تمام‌قد از کارهای فرهنگی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و حتماً این کارهای فرهنگی به‌صورت بسیار گسترده‌تر در خصوص بازنشستگان عزیزمان باید صورت پذیرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از 30 سال تلاش حجت‌الاسلام «مومنی» در دوران خدمتشان تقدیر به عمل آمد و طی حکمی حجت‌الاسلام «علی ایزدی» به مدت دو سال به ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها