کد خبر: 480744
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۶:۰۹:۱۲
| |

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه:

نشست سه‌جانبه بسیار پربار بود

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی در حساب کاربری خود درباره نشست سه‌جانبه پیش از نشست اصلی کمیسیون برجام نوشت: در این جلسه ما پیرامون راه‌های پیش رو برای احیای کامل برجام تبادل نظر کردیم. این جلسه بسیار پربار بود.

نشست سه‌جانبه بسیار پربار بود
کد خبر: 480744
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۶:۰۹:۱۲

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی در حساب کاربری خود درباره نشست سه جانبه پیش از نشست اصلی کمیسیون برجام نوشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» امروز (سه شنبه) در توییتی نوشت: «روسای هیئت‌های کشور‌های چین، ایران و روسیه قبل از نشست کمیسیون مشترک برجام با یکدیگر دیدار کردند. در این جلسه ما پیرامون راه‌های پیش رو برای احیای کامل برجام تبادل نظر کردیم. این جلسه بسیار پربار بود.»

نشست کمیسیون مشترک برجام بعدازظهر امروز سه شنبه با حضور هیئت‌های ایران، گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و به ریاست انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در وین، پایتخت اتریش برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

دور قبلی نشست کمیسیون مشترک برجام سه‌شنبه هفته گذشته 31 فروردین ماه به صورت حضوری در وین برگزار و قرار شد گفت‌وگو‌ها ادامه پیدا کند. در این نشست، روسای هیئت‌های مذاکره کننده کشور‌های طرف برجام به بحث و بررسی درباره آخرین وضعیت گفت‌وگو‌های فنی و پیش‌نویس‌های اولیه متون و نحوه تداوم گفت‌وگو‌ها پرداختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها