نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: دشمنان ما را آزمایش نکنند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از جلسه کابینه امنیتی در بیانیه‌ای گفت: پیشنهاد می‌کنم دشمنان ما را آزمایش نکنند. جای امیدواری است که تعداد درگیری‌ها در نوار غزه کاهش یافته است. امیدوارم که این آرامش در نوار غزه ادامه پیدا کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: دشمنان ما را آزمایش نکنند
کد خبر: 480747
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۶:۱۴:۵۷

اعتمادآنلاین| بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در پی پرتاب بیش از 40 موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین در چهار روز گذشته اعلام کرد که برای هرگونه واکنشی آماده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نتانیاهو پس از جلسه کابینه امنیتی در بیانیه‌ای گفت: «ما برای هر سناریویی در غزه آماده هستیم و من دستورالعمل‌های لازم را به وزیر دفاع (جنگ) ارائه داده ام.»

او در ادامه مدعی شد: «پیشنهاد می‌کنم دشمنان ما را آزمایش نکنند. جای امیدواری است که تعداد درگیری‌ها در نوار غزه کاهش یافته است. امیدوارم که این آرامش در نوار غزه ادامه پیدا کند.»

روز دوشنبه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو و بنی گانتز، وزیر جنگ این رژیم اجازه صدور دستور پرتاب موشک در واکنش به موشک‌های پرتابی به شهرک‌های صهیونیست نشین را داد.

از زمان آغاز درگیری‌ها در روز جمعه، بیش از 40 موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین پرتاب شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی به این حملات با هواپیما‌های جنگنده و تانک پاسخ داد و از آن زمان تاکنون درگیری‌ها در نوار غزه آرام گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها