کد خبر: 480876
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۹:۰۷:۰۰
| |

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا:

ظریف هر چه هست، دورو و منافق نیست/ ساده ترین کار این است که گاله دهان را باز کرد و به ظریف بدوبیراه گفت/ توهین کنندگان به ظریف، از شهیدحاج قاسم خرج می کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ظریف حتی اگر سراسر اشتباه باشد، یک ویژگی دارد که او را در اوج اخلاق قرار می دهد. این ویژگی"یک رویی" است. ظریف هر چه هست دورو و منافق نیست و حقیقت را سر نمی برد. این خصوصیت حتی برای ذره‌ای، یافت می نشود در بین #مااصولگراها.

ظریف هر چه هست، دورو و منافق نیست/ ساده ترین کار این است که گاله دهان را باز کرد و به ظریف بدوبیراه گفت/ توهین کنندگان به ظریف، از شهیدحاج قاسم خرج می کنند
کد خبر: 480876
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۹:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ‌ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا دوباره با هشتگ «ما اصولگراها» در صفحه خود، یادداشتی نوشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، مشروح این یادداشت را در ادامه می‌توانید بخوانید:

ساده ترین کار این است که گاله دهان را باز کرد و به ظریف بدوبیراه گفت و همه عقده‌های ناشی از ناکامیهای گذشته را سر وزیرخارجه خالی کرد. این کار ساده در 48ساعت گذشته مکرر در مکرر در فضای رسانه‌ای مشاهده شده است. آن هم با ادبیاتی که شبیه سخنان رجاله‌های خارج‌نشین است و سالها از تلویزیونها و رادیوهای اپوزیسیون به انقلاب و نظام و مردم و مقدسات و ارزشها فحش می دهند. این ادبیات بدجوری شبیه است به یاوه بافی‌های سازمان منافقین.

به سخنان اخیر وزیرخارجه حتما نقدهایی وارد است و این نقد برمی‌گردد به تحلیلهایی که او از موضوعات مهم دیپلماسی دارد. ظریف با همه ارادتی که به شهید سلیمانی دارد (و این را در جاهای مختلف همان مصاحبه هم ذکر کرده) اختلاف نظر با او را صریح بیان می کند. از این بالاتر آن است که ظریف پیش از این در مقاطعی تصریح کرده که گاهی با سیاستهای کلی نظام به لحاظ تئوری همراه نبوده اما در مقام عمل از آنها حمایت کرده. ظریف همچنین گفته است که خدمت مقام معظم رهبری پیشنهادها و دیدگاههایش را می گوید و اگر رهبری آن را نپذیرد، در برابر تدبیر ایشان متعبد است.

توهین کنندگان به ظریف، از شهیدحاج قاسم خرج می کنند. همان حاج قاسم که اگر زنده می ماند دیر یا زود به خاطر حرفهایش در باره موضوعات مختلف از جمله خودی و غیر خودی، بازی سیاسی، مدارا با مردم و... به چهارمیخ کشیده می شد؛ آن هم توسط همین آدمهایی که الان به بهانه مثلا بی‌احترامی به او، خودشان را تکه پاره می کنند.

ظریف حتی اگر سراسر اشتباه باشد، یک ویژگی دارد که او را در اوج اخلاق قرار می دهد. این ویژگی"یک رویی" است. ظریف هر چه هست دورو و منافق نیست و حقیقت را سر نمی برد. این خصوصیت حتی برای ذره‌ای، یافت می نشود در بین #مااصولگراها.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها