کد خبر: 481070
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۴:۰۵:۴۷
| |

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی:

از موضع جبهه اصلاح‌طلبان، ظریف مورد تایید است / حضور محسن هاشمی برای انتخابات 1400 درحال بررسی است

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: از موضع جبهه اصلاح‌طلبان آقای محمد جواد ظریف مورد تایید است و از نظر احزاب هم  آقای محسن هاشمی به عنوان منتخب حزب کارگزاران معرفی شده است.

از موضع جبهه اصلاح‌طلبان، ظریف مورد تایید است / حضور محسن هاشمی برای انتخابات 1400 درحال بررسی است
کد خبر: 481070
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۴:۰۵:۴۷

اعتمادآنلاین| محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره حضور محسن هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: حزب کارگزاران حضور دو چهره موثر در بحث انتخابات ریاست جمهوری 1400 را مصوب کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: از موضع جبهه اصلاح‌طلبان آقای محمد جواد ظریف مورد تایید است و از نظر احزاب هم آقای محسن هاشمی به عنوان منتخب حزب کارگزاران معرفی شده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: نکته قطعی از نظر حزب کارگزاران این است به دنبال مشارکت جمعی و هم‌گرایی در درون جبهه اصلاحات هستیم و باید به شخصیتی دست پیدا کنیم که مورد نظر تمامی جریان‌ها و احزاب اصلاح طلب باشد.

عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه هیچ حزبی تصمیم قطعی برای حضور یک نامزد خاص در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ورود محسن هاشمی به انتخابات، بستگی به نظر تمامی احزاب اصلاح‌طلب دارد که این موضوع در دست بررسی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها