احمد زیدآبادی در واکنش به اظهارات اخیر قالیباف درباره فایل صوتی ظریف؛

مجلس که تمام و کمال در اختیار خودتان است!

یک روزنامه‌نگار گفت: اولندش منظور از غرب‌گرایان کیانند؟ همین وزیران کابینه روحانی و شخص ظریف؟ خب فعلاً که مجلس تمام و کمال در اختیار خودتان است. چرا این غرب‌گرایان را یکی یکی استیضاح و از مقام خود برکنار نمی‌کنید؟

مجلس که تمام و کمال در اختیار خودتان است!
کد خبر: 481101
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۴:۵۳:۴۷

اعتمادآنلاین| محمد باقر قالیباف در واکنش به مصاحبه محمد جواد ظریف که به رسانه‌ها درز پیدا کرده، گفته است: "مطمئن هستیم، خون شهید سلیمانی نیز امروز موجب رسوایی غرب‌گرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند و سروصداهای این روزها نشانه روشنی بر این وقایع است."

به گزارش دیده‌بان ایران، احمدزیدآبادی در واکنش به اظهارات اخیر قالیباف درباره فایل صوتی محمدجواد ظریف در کانال تلگرامی اش نوشت:

محمد باقر قالیباف در واکنش به مصاحبه محمد جواد ظریف که به رسانه‌ها درز پیدا کرده، گفته است: "مطمئن هستیم، خون شهید سلیمانی نیز امروز موجب رسوایی غرب‌گرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند و سروصداهای این روزها نشانه روشنی بر این وقایع است."

به قول آن همشهری ما، اولندش منظور از غرب‌گرایان کیانند؟ همین وزیران کابینه روحانی و شخص ظریف؟ خب فعلاً که مجلس تمام و کمال در اختیار خودتان است. چرا این غرب‌گرایان را یکی یکی استیضاح و از مقام خود برکنار نمی‌کنید تا لازم نباشد از "خون سردار سلیمانی" برای ریشه کن کردن آنان مایه بگذارید؟

دومندش، اگر اعضای دولت با این نوع مواضع را بتوان غرب‌گرا نامید، این غرب‌گرایی که دامن خیلی‌ها را در این کشور خواهد گرفت! مگر از یاد برده‌اید که در انتخابات سال 84 نیروهای بسیجی، خود شما را به لیبرالیسم فرهنگی و غرب‌گرایی متهم کردند و به رغم اصرار و تلاش برخی محافل، به سمت محمود احمدی‌نژاد و ستادهای او هجوم بردند. هم اکنون هم که پایداری‌ها خود را "انقلابی" و شما را از جنس حسن روحانی و غرب‌گرا می‌دانند!

سومندش، اگر قصدی واقعی برای حضور در صحنه انتخابات در میان است، این قبیل حرف‌ها، نتیجه‌ای جز تکرار نتایج دوره‌های قبل در بر ندارد حتی اگر میدان انتخابات از هر نوع رقیب قابل و ناقابلی تهی باشد!


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها