کد خبر: 481266
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۱:۳۵:۱۸
| |

سیدحسن خمینی: بساط تنگ‌نظری و حذف برداشته شود

سید حسن خمینی گفت: هیچ راهی جز «بازگشت به مردم» و هیچ چیزی برای کشور واجب‌تر از یک «انتخابات پر شور» و «شامل» نیست. انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ‌نظری و حذف برداشته شود.

سیدحسن خمینی: بساط تنگ‌نظری و حذف برداشته شود
کد خبر: 481266
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۱:۳۵:۱۸

اعتمادآنلاین| سید حسن خمینی گفت: انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شود.


به گزارش خبرآنلاین، کلیپی از اظهارات اخیر حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در انتقاد از ردصلاحیت های گسترده نامزدان انتخابات شوراهای شهر و روستا در صفحه رسمی اینستاگرام وی منتشر شد.

در این کلیپ، سید حسن خمینی می گوید: هیچ راهی جز «بازگشت به مردم» و هیچ چیزی برای کشور واجب تر از یک «انتخابات پر شور» و «شامل» نیست. انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شود.

وی ادامه داد: «تقسیم بر دو کردن» نیروهای کشور باعث ترفیع چاپلوسان و متملقانی می شود که اتفاقا به سخنانی که می گویند هم باور ندارند. بنده چه اولویتی نسبت به شما دارم که یکی را راه بدهم و یکی را راه ندهم؟! قانون هم اگر جلوی حقوق مردم را می گیرد، قانون غلطی است و باید به سمت اصلاح آن رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها