بایدن از سرگیری حمایت مالی از تشکیلات خودگردان را مشروط می‌کند

انتظار می‌رود که هیأت آمریکایی در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان، از سرگیری کمک‌های مالی به این نهاد را به قطع حمایت از اسرای فلسطینی که دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند؛ مشروط کند.

بایدن از سرگیری حمایت مالی از تشکیلات خودگردان را مشروط می‌کند
کد خبر: 481507
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۳:۵۰:۴۲

اعتمادآنلاین| روزنامه صهیونیستی «آروتص شواع» می گوید هیأت آمریکایی که قرار است در نیمه ماه میلادی می به فلسطین اشغالی سفر کند، قصد دارد از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان بخواهد که پرداخت کمک‌های مالی به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و خانواده‌های آنها را قطع کند.

به گزارش مهر، دولت جو بایدن دموکرات مدعی از سرگیری حمایت های مالی از تشکیلات خودگردان است حال آنکه آنطور که از شواهد برمی آید؛ هیأت آمریکایی، پذیرش این موضوع از سوی تشکیلات خودگردان را شرط برقراری مجدد حمایت‌های مالی شامل ارائه کمک به سازمان «آنروا» و همچنین بازگشایی دفتر جنبش «ساف» در واشنگتن اعلام می‌کند.

دولت آمریکا مدعی است چنین اقداماتی می‌تواند منجر به از سرگیری مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی بر مبنای راهکار دو دولتی باشد.

اعضای هیأت آمریکایی را در سفر به سرزمین های اشغالی، «هادی عمرو» قائم‌مقام دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اسرائیل و فلسطین، «باربارا لیف» سفیر سابق آمریکا در امارات و «برت مک‌گورک» هماهنگ‌کننده کاخ سفید در امور غرب آسیا و آفریقای شمالی تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها