توهین بی‌سابقه کیهان به وزیر خارجه: ماله‌کش!+ عکس

وزیر امور خارجه در این متن، بدون عذرخواهی از مردم ایران، با طلبکاری، صرفا به ماله‌کشی درباره اقدام تأسف‌برانگیز خود پرداخته است

توهین بی‌سابقه کیهان به وزیر خارجه: ماله‌کش!+ عکس
کد خبر: 481563
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کیهان نوشت:

محمدجواد ظریف در اولین واکنش پس از انتشار فایل صوتی در حساب شخصی خود در صفحات اجتماعی نوشت: در 40 سال گذشته کوشیده‌ام در تحلیل مجتهد و در اجرا مقلد باشم. در مقام کارگزار همواره تابع سیاست‌های مصوب کشور بوده و از آنها با قدرت دفاع کرده‌ام. اما در بیان نظر کارشناسی، عافیت‌طلبی، مماشات و خودسانسوری را خیانت دانسته‌ام که از مولایمان علی علیه‌السلام آموخته‌ام «إنَّ أعظَمَ الخِیانَهًِْ خِیانَهًُْ الاُمَّهًِْ، و أفظَعَ الغِشِّ غِشُّ الأئمَّهًِْ؛ همانا بزرگ‌ترین خیانت، خیانت به امّت است و زشت‌ترین دغلکارى، دغلکارى نسبت به پیشوایان است.

ظریف اظهارات خود در فایل صوتی اخیر را «نظر کارشناسی» نامیده است. سؤال اینجاست که از کی تا به حال به دروغ و تحریف و ادعاهای بدون سند، می‌گویند «نظر کارشناسی»؟!


‏یکی از فعالین رسانه‌ای در واکنش به متن منتشر شده توسط ظریف نوشت: نکته صوت آقای ظریف بیان نظر کارشناسی نیست، بلکه انداختن ‎ناکامی‌های دیپلماسی بر دوش میدان بود. این نگاه ‎خسارت‌بار است و باید اصلاح شود.


متن منتشر شده ظریف در واکنش به فایل صوتی، در حقیقت عذر بدتر از گناه است. وزیر امور خارجه در این متن، بدون عذرخواهی از مردم ایران، با طلبکاری، صرفا به ماله‌کشی درباره اقدام تأسف‌برانگیز خود پرداخته است.

ی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها